استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که 45 هزار نفر، انتخابات را در این استان برگزار می‌کنند، گفت: این سطح از مشارکت مردم در برگزاری انتخابات در دنیا بی‌نظیر است.
کد خبر: ۱۸۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 26 February 2016
به گزارش تابناک تبریز، استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که 45 هزار نفر، انتخابات را در این استان برگزار می‌کنند، گفت: این سطح از مشارکت مردم در برگزاری انتخابات در دنیا بی‌نظیر است.

دکتر اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم استان از محل ستاد انتخابات، خاطرنشان کرد: اکثر عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات از بین خود مردم هستند و در واقع انتخابات را مردم برگزار می‌کنند.

وی با قدردانی از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، اظهار داشت: امیدوارم مجریان انتخابات تا ساعات پایانی رای‌گیری و شمارش آرا نیز با روحیه بالا به کار خود ادامه دهند تا در پایان این انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ استان ثبت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور تقریبا 15 نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظت در هر شعبه اخذ رای، اظهار داشت: تمام این افراد به وظایف قانونی خود آشنا هستند و با تمام توان از آرای مردم حراست می‌کنند.

وی با تاکید بر این که رای مردم حق‌الناس است، افزود: مجریان انتخابات باید بدون تعلق خاطر به جناح‌های سیاسی، امانت‌دار رای مردم باشند و تمام تلاش ما این است که بر اساس سفارش رهبری، رییس جمهور و وزیر کشور انتخاباتی قانون‌مند برگزار کنیم.

جبارزاده همچنین از حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای در تبریز و شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مردم استان در حال خلق حماسه سیاسی هفتم اسفند هستند.

وی با بیان این که این حماسه با رای تک‌تک مردم استان محقق می‌شود، افزود: انتظار داریم تمام افراد واجد شرایط رای دادن در همه نقاط استان پای صندوق رای حضور یابند و هیچ کس تصور نکند که چون دیگران رای می‌دهند رای دادن آنها لازم نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :