امام جمعه موقت بندرعباس گفت: انتخابات امروز اثبات اقتدار، عظمت و قدرت همبستگی ملت ایران به جهانیان است.
کد خبر: ۱۸۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام فروزان نژاد امروز در نماز جمعه بندرعباس با دعوت از مردم بندرعباس و نمازگزاران جمعه این شهر به حضور باشکوه در انتخابات و دعوت از دیگران برای مشارکت در این انتخابات، اظهار داشت: انتخابات امروز اثبات اقتدار و عظمت و قدرت همبتسگی ملت ایران به همه جهانیان است.
 
وی افزود: انتخابات امروز با توجه به شرایط منطقه‌ای از حساسیت بالایی برخوردار است و همه دلسوزان نظام از مردم برای مشارکت در این انتخابات دعوت کرده‌اند.
 
امام جمعه موقت بندرعباس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دقایق اولیه آغاز رای‌گیری با حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات شرکت کردند و لازم است که مردم هر چه زودتر رای خود را به صندوق بیاندازند و رای دادن به ساعات پایانی و شب به تاخیر نسپارند.
 
فروزان نژاد از مردم شهر بندرعباس برای رعایت اخلاق در زمان تبلیغات انتخاباتی نیز تقدیر و تشکر کرد و گفت: فراموش نکنیم که فردای انتخابات همه ما با هم برادر هستیم و باید نتیجه انتخابات را بپذیریم.
 
وی رعایت اخلاق انتخاباتی در ساعات باقی‌مانده از انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: هر کسی که شکوه و عزت و عظمت ایران را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند و به نتیجه آن نیز پای‌بند باشد.
 
امام جمعه موقت بندرعباس از تلاش دست‌ اندرکاران انتخابات نیز تقدیر کرد و بیان داشت: طی بازدیدی که بنده از صبح با حضور در حوزه‌های رای‌گیری داشته‌ام به لطف خدواند حضور باشکوهی را شاهد بوده‌ایم.
 
فروزان نژاد، ثمره حضور با شکوه امروز را در آینده کشور بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: دل دوستداران ایران گرم و چشم دشمنان کور می‌شود.

وی با بیان این که راه استقلال و امنیت کشور از انتخابات می‌گذرد، گفت: راهی که امام و شهدا برای ما به یادگار گذاشته‌اند امروز با رای ما ادامه می‌یاید و نباید از رای دادن دریغ کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار