رییس ستاد انتخابات استان:
رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور گسترده نمایندگان نامزدهای حاضر در شعبات اخذ رای در سطح استان، اظهار داشت: نمایندگان نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان بر صحت اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۱۸۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 26 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور گسترده نمایندگان نامزدهای حاضر در شعبات اخذ رای در سطح استان، اظهار داشت: نمایندگان نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان بر صحت اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.

دکتر سعید شبستری ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: در مهلت تعیین شده توسط ستاد انتخابات استان، نامزدهای انتخاباتی، افرادی را به عنوان نماینده خود در شعبات اخذ رای معرفی کرده و با تکمیل مدارک، این افراد امکان حضور در شعبات را یافته اند تا بر صحت برگزاری انتخابات نظارت داشته باشند.

وی افزود: با وجود اطمینان از برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن، این افراد حافظان حقوق نامزدها در شعبات اخذ رای در سطح حوزه‌های انتخابیه مختلف در تمام شهرستانهای استان هستند.

شبستری از همکاری و هماهنگی کامل هیات‌های اجرایی و نظارت، نمایندگان فرمانداری، ناظران انتخابات و نیروهای انتظامات با نمایندگان نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: این ناظران بدون هیچ‌گونه دخالت در روند برگزاری انتخابات، فقط بر صحت اجرای انتخابات نظارت می‌کنند و بروز هر مشکل و تخلف احتمالی را به مراجع ذیصلاح حاضر در شعب اخذ رای اطلاع می‌دهند.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین حضور مردم در شعبات اخذ رای استان را غیرقابل انتظار ارزیابی کرد و گفت: با حضور باشکوه مردم حماسه سیاسی دیگری در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار