مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه از پوشش ارتباطی سیار 96 درصدی شعب اخذ رأی کرمانشاه با وزارت کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 26 February 2016
مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه از پوشش ارتباطی سیار 96 درصدی شعب اخذ رأی کرمانشاه با وزارت کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه، خداداد مرادی پیش از ظهر امروز در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار کرد: کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از فعال‌ترین کمیته‌های ستاد انتخابات است.

وی بیان داشت: انتخابات 25 فرآیند است که از این تعداد 23 فرآیند آن به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و به غیر از اخذ رأی تمامی مراحل به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

به گفته مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه، 14 راهبر ستادی در حوزه منابع انسانی در فرمانداری‌ها وظیفه مدیریت انتخابات الکترونیکی در بحث فنی را بر عهده دارند.

مرادی با بیان اینکه کل شعب اخذ رأی سطح استان بین 160 راهبر شعب تقسیم شده است، افزود: یک‌هزار و 600 کاربر شعب نیز کار احراز هویت الکترونیکی در این دوره از انتخابات را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به تقسیم حدود 10 شعبه بین یک راهبر بیان داشت: تعداد کاربران شعب با ذخیره پنج درصدی برای اخذ رأی در فرآیندی شناسایی و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه فراهم کردن بستر ارتباطی شعب را یکی دیگر از وظایف کمیته فناوری اطلاعات عنوان کرد و ادامه داد: بستر ارتباطات سیار برای 96 درصد از کل یک‌هزار و 514 شعبه اخذ رأی استان فراهم شده است.

مرادی با بیان اینکه در حال حاضر ارتباط 94 درصد شعب اخذ رأی با وزارت کشور برقرار است، از تجهیز شعب اخذ رأی استان به یک‌هزار و 600 دستگاه رایانه خبر داد و گفت: از این تعداد 525 دستگاه احراز هویت است که در دو شهر سنقر و کرمانشاه قرار دارد.

وی بیان داشت: این کار برای نخستین بار اتفاق می‌افتد و قرار بود در کرمانشاه و هشت کلان‌شهر کشور انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و آمادگی لازم را داشتیم که شورای نگهبان این موضوع را منتفی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار