نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در هنرستان آفرینش رای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۱۸۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 26 February 2016

به گزارش خبر گزاری تابناک لرستان ،مستقر در ستاد انتخابات لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در حاشیه انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات مهر تاییدی بر نظام اسلامی و پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه یقینا مردم با بصیرت، آگاه و مسئولیت پذیر ما در برابر مسئولیتی که احساس می کنند سعی می کنند در اولین لحظات رای گیری در شعب اخذ رای حاضر باشند و تکلیف خودشان را ادا کنند گفت: این رای مردم نشانه ایستادگی و وفاداری مردم است.

نمانیده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مردم می خواهند بگویند بعد از ۳۷ سال بر آرمانهای امام و شهیدان ایستاده و وفادار به نظام، ولایت ور هبری هستند گفت: امسال از سوی رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده و این حضور باشکوه مردم جلوه ای از همدلی و همزبانی مردم برای پیشرفت کشور است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دشمنان سعی و تلاش کردند مردم را مایوس کنند و تبلیغات روانی انجام دادند گفت: ولی مردم با حضور به هنگام و به موقع در صحنه عملا به دشمن پاسخ می دهند و ثابت می کنند مملکت و نظام متعلق به خودشان بوده و رای خود را به نظام می دهند.

وی بیان داشت: اگر به خوبی به نظرات مردم توجه کنیم همیشه مردم ما برخلاف نظر دشمن و آمریکا عمل کرده اند و در این انتخابات هم مردم ما برخلاف نظر آنها عمل می کنند چرا که اراده دشمن اراده شیطانی است و اراده مردم ما الهی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مردم فرصت را مغتنم بشمارند و هرچه سریع تر پای صندوق رای حضور پیدا کنند و فرد اصلح را انتخاب کنند تا مجلسی مومن، معتقد و مقاوم داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار