دکتر کامبیز تنهایی بیان کرد: از این تعداد یکهزار و 79 نفر بستری 132 نفر به بخش داخلی و جراحی 27 نفر به بخش سی سی یو، شش نفر به بخش آی سی یو و 18 نفر به اتاق عمل منتقل شدند
کد خبر: ۱۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،دکتر کامبیز تنهایی بیان کرد: از این تعداد یکهزار و 79 نفر بستری 132 نفر به بخش داخلی و جراحی 27 نفر به بخش سی سی یو، شش نفر به بخش آی سی یو و 18 نفر به اتاق عمل منتقل شدند.

وی تعداد افراد تصادفی انتقال داده شده به این بیمارستان طی دو هفته نخست فروردین را 54 نفر و شمار کل فوتی ها در بیمارستان طی این ایام را 9 نفر عنوان و خاطرنشان کرد یک غریق نجات یافته نیز در بیمارستان درمان شد.

بیمارستان شهید بهشتی انزلی از سال 82 شروع به فعالیت کرده و با 140 تخت فعال بعنوان بیمارستان مرکز بلوک غرب علاوه بر بیماران شهرستان به غرب استان خدمات درمانی ارائه می دهد . 

این بیمارستان با 70 پزشک متخصص ، چهار پزشک فوق تخصص ، حدود 12 پزشک عمومی و حدود 187 پرستار از بخش های ارتوپدی ، زنان ، جراحی مغز و اعصاب به استثنای جراحی قلب برخوردار است. 

پارسال حدود 10 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و ساخت و ساز و تجهیز بیمارستان ( هتلینگ) هزینه شد. 

این بیمارستان به طور متوسط ماهانه 10 هزار مراجعه سرپایی و یکهزار و 800 بستری دارد و به عنوان بیمارستان آموزشی به 50دانشجو آموزش می دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار