فرماندار شهرستان کنگاور تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین را 195 هزار نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 25 February 2016
فرماندار شهرستان کنگاور تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین را 195 هزار نفر اعلام کرد.

شریف خسروی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه 195 هزار نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: از این تعداد 56 هزار و 300 نفر در حوزه شهرستان کنگاور، 65 هزار و 447 نفر در حوزه شهرستان هرسین و 53 هزار و 675 نفر در حوزه شهرستان صحنه قرار دارند.

وی با با بیان اینکه در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازده نفر در سطح این سه شهرستان کاندیدا شده‌اند، گفت: جو پرشوری در زمینه رقابت این کاندیداها در سطح هر سه شهرستان برپاست و پیش بینی ما حضور حداکثری مردم در این دوره انتخابات است.

فرماندار شهرستان کنگاور تعداد شعب اخذ رای در سطح حوزه انتخابیه شهرستانهای کنگاور، صحنه و هرسین را 250 شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد 76 شعبه در شهرستان کنگاور، 89 شعبه در شهرستان هرسین، 85 شعبه در شهرستان صحنه مستقر هستند.

خسروی تعداد عوامل مستقیم برگزار کننده انتخابات در سطح هر سه شهرستان را بیش از 5600 نفر اعلام کرد.

خسروی در ادامه با بیان اینکه همه دوره‌های انتخابات ایران با توجه به جایگاه کشور از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده، گفت: نکته‌ای که در این میان باید به آن توجه کرد این است که در دوره‌های مختلف انتخابات هر چه رو به جلو می‌رویم با توجه به فعالیت بیشتر رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی و افزایش آگاهی مردم نوع حضور و نوع انتخاب‌ها متفاوت می‌شود.

وی با بیان اینکه بلوغ سیاسی و فکری مردم در این دوره انتخابات نسبت به دوره‌های قبل بیشتر شده، گفت: این امر ما را امیدوار می‌کند که هر چه رو به جلو برویم، افراد اصلح‌تر شانس بیشتری برای حضور در مجلس داشته باشند.

خسروی تاکید کرد: هر کس به سرنوشت و آینده خود و کشورش علاقه دارد باید در انتخابات شرکت کند، تصریح کرد: کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند بعدا نمی‌تواند مدعی باشد و انتظار داشته باشد که آینده بهتری برای کشورش رقم بخورد.

خسروی با بیان اینکه مردم باید معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را احصاء کرده و آن را در انتخاب خود لحاظ کنند گفت: مقام معظم رهبری از احصای این ملاک‌ها به عنوان حق الناس نام برده‌اند و این نشان از اهمیت توجه به این ملاک‌ها در انتخاب کاندیداهاست.

وی تصریح کرد: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که شایستگی آنها برای کارکردن در مجلس محرز شده و در یک کلام به قواره مجلس بیایند.


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار