مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مشارکت گسترده ‌در پای صندوق‌های رای اشک انگلیس ‌را سرازیر می‌کند.
کد خبر: ۱۸۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 24 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در گردهمایی مسئولان کانون‌های قرآن شهرهای مازندران که در این شهرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)، فعالیت‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم ااین اداره کل را قابل تحسین دانست و اضافه کرد: کانون‌های قرآن شهرهای مازندران در زمینه توسعه و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی در همه ابعاد به‌ویژه تربیت مربی  تلاش می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری باعث اقتدار، ارتقا و امنیت نظام اسلامی است،گفت: نظام اسلامی همه پیشرفت‌های خود را مرهون تدبیر بی‌بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری می‌داند.

شکریان با بیان اینکه وقتی رهنمودهای رهبری برای ما فصل‌الخطاب است پس معیارهای معظم‌له در انتخاب اصلح معیار و ملاک ما برای انتخاب قرار می‌گیرد، ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح دارای اهمیت است و ما هم موظفیم زمینه حضور گسترده در پای صندوق‌های رای را برای همه آحاد جامعه فراهم کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه شیعیان جهان به امید ایران اسلامی و حضور آنان در انتخابات چشم دوخته‌اند، خاطرنشان کرد: حضور ما در انتخابات زمینه تقویت و اقتدار نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

این مسئول افزود: همه ما باید از تعصبات قومیتی و قبیله‌ای پرهیز کنیم و زمینه حضور افراد صالح، انقلابی و متخصص را که معیارهای اصلی مقام معظم رهبری در انتخابات اصلح است برای خبرگان و مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

شکریان آگاهی و بصیرت را دو ابزار مهم در انتخاب نامزدهای اصلح انتخاباتی دانست و اظهار کرد: در انتخابات خبرگان رهبری لیست جامعه مدرسین مورد اعتماد و اطمینان ست.

وی با تاکید بر اینکه تخریب شخصیت‌ها در انتخابات مصداق بی‌دینی است، بیان کرد: انتخاب ما باید براساس اصول و مبانی انقلاب اسلامی و گفتمان امام و رهبری باشد این مصادیق هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مصداق پیدا می‌کند‌.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه سعی شود افرادی را به مجلس شورای اسلامی راه یابند که سبب خار چشم مستکبرین عالم و تقویت نظام اسلامی و رهبری شوند، اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اشک انگلیس و مستکبرین و بدخواهان نظام را سرازیر می‌کند.

شکریان در بخش پایانی سخنانش به حمایت از رهبری و جایگاه ولایت در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تدبیر و هدایت‌گری رهبری نقشه دشمنان جمهوری اسلامی را برآب کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار