مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد از بازدید مؤسسات و خانه‌های قرآن سطح استان به منظور توزیع طرح‌های سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹ 24 February 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدحسين شايق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد با اشاره به اینکه تسویه حساب طرح‌های مؤسسات در حال انجام است، گفت: به طور جدی در ایام پایانی سال به بازدید از تشکل‌های قرآنی سطح استان پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: این بازدید‌ها به منظور ارزشیابی فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن، نحوه اجرایی طرح‌ها برای واگذاری طرح‌های در سال آینده و توزیع آنها با در نظر گرفتن اولویت مؤسسات انجام می‌گیرد.

شایق تصریح کرد: تا پایان بهمن‌ماه از اکثریت تشکل‌های قرآنی پنج شهرستان چون یزد، تفت، ابرکوه، میبد و اردکان بازدید کرده‌ایم که کار بازدید از پنج شهرستان دیگر باقی‌ مانده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد عنوان کرد: البته خانه‌های قرآن در ایام زمستان تعطیل‌ هستند و یا کمتر فعالیت می‌کنند اما به هر حال طی این بازدیدها از خانه‌های قرآنی که فعالیت داشته‌اند غافل نبوده و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

شایق یادآور شد: در حال حاضر هر دو اتحادیه تشکل‌های قرآنی و مؤسسات قرآنی استان یزد با یک عنوان اتحادیه فعالیت می‌کند و حدود 157 مؤسسه و خانه‌ قرآن شهری و روستایی در سراسر استان یزد وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار