خیلی از هواداران نامزدها با حضور در خیابان های شهر اقدام به توزیع عکس، بروشور و کارت های حاوی زندگینامه و برنامه های نامزد مورد علاقه و حمایت خود هستند و تلاش می کنند در این عرصه گوی سبقت را از رقبا بربایند.
کد خبر: ۱۸۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 22 February 2016
تنها چهار روز دیگر به برگزاری بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال 94 باقی مانده است و مردمان شهرستان چرداول با شور و اشتیاق خود را برای خلق حماسه ای دیگر آماده می کنند.
به گزارش تابناک ایلام؛تنور انتخابات در حالی وارد پنجمین روز خود شده که تحرکات گروه های سیاسی و نامزدهای انتخابات در استان ایلام و به تبع در شهرستان های تابعه به ویژه چرداول در حال افزایش است و مردم عزم خود را جزم کرده اند تا با مشارکت گسترده در انتخابات، وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعلام کنند.
از زمان شروع رسمی تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تاکنون شور، نشاط و امید زائدالوصفی در فضای شهرستان چرداول حاکم شده است.
ستادهای تبلیغات نامزدهای انتخابات با روش های مختلف همچون توزیع بروشور و پوستر، سخنرانی، راه اندازی کارناوال های انسانی و خودرویی، پخش آهنگ های حماسی و انقلابی خود را برای حضور در رقابت های انتخابات آماده می کنند.
شور و نشاط انتخاباتی علاوه بر شهرها، روستاهای تابعه این شهرستان را نیز در بر گرفته است.
حضور اقشار مردم در ستادها و تجمع در خیابان های اطراف ستاد نامزدها موجب افزایش ترافیک در معابر اصلی شهر سرابله شده و تلاش ماموران انتظامی و راهور برای تسهیل در تردد خودروها و روان سازی ترافیک بیشتر از قبل شده است.
خیلی از هواداران نامزدها با حضور در خیابان های شهر اقدام به توزیع عکس، بروشور و کارت های حاوی زندگینامه و برنامه های نامزد مورد علاقه و حمایت خود هستند و تلاش می کنند در این عرصه گوی سبقت را از رقبا بربایند.
فرماندار چرداول می گوید: 69 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در روز هفتم اسفند در نظر گرفته شده و کارهای لازم برای برگزاری باشکوه این انتخابات انجام گرفته است.
پرویز کولانی تاکید کرد: مجریان نیز همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا با رعایت اصل بی طرفی و امانت داری از رای مردم، یک انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت بالای مردم را برگزار کنند.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد که به همراه شهرستان های ایلام، مهران، سیروان، ملکشاهی و ایوان در قالب حوزه انتخابیه ایلام دو کرسی نمیاندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار