بسته انتخاباتی تابناک فارس
فعالیت های انتخاباتی با نزدیک شدن به روز انتخابات داغ تر و پرحاشیه تر شده است.از شروع مناظره های انتخاباتی در دانشگاه ها تا تکذیب حضور در لیست ها و انصراف ها و هشدارها به تخلفات های نامزدها و اعلام مصادیق تخلف انتخاباتی ارگان های دولتی.
کد خبر: ۱۸۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 22 February 2016
به گزارش تابناک فارس:فعالیت های انتخاباتی با نزدیک شدن به روز انتخابات داغ تر و پرحاشیه تر شده است.از شروع مناظره های انتخاباتی در دانشگاه ها تا تکذیب حضور در لیست ها و انصراف ها و هشدارها به تخلفات های نامزدها و اعلام مصادیق تخلف انتخاباتی ارگان های دولتی.

برنامه مناظره های انتخاباتی در دانشگاه های شیراز
میزگرد و مناظره محمدرضا محمدی‌کشکولی، شاهین محمدصادقی، سید احمدرضا دستغیب و ابراهیم عزیزی در روز دوشنبه سوم اسفندماه در دانشگاه شیراز برگزار می شود.در همین روز میزگرد و مناظره آقایان حسین نجابت، جعفر قادری، بهرام پارسایی و فرج‌ رجبی در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار می‌شود.
دانشگاه شیراز میزبان جعفر قادری، جوانشیر کدخداپور، ضرغام صادقی و محمدهادی ربانی در روز سه‌شنبه چهارم اسفندماه در قالب میزگرد و مناظره است.در همین روز برنامه میزگرد و مناظره با حضور حسین نجابت، شاهین محمدصادقی، فرج رجبی، علی ‌اکبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جعفر قادری، فرج‌ رجبی در دانشگاه آزاد شیراز و حسین نجابت، جعفر قادری، علی احمدی و اسفندیار رضایی در دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار می‌شود.
میزگرد و مناظره حسین نجابت، فریدون عباسی، بهرام پارسایی و سید علاءالدین کراماتی چهارشنبه پنجم اسفندماه در دانشگاه شیراز برگزار می شود. دانشگاه آزاد شیراز نیز در همین روز میزبان برنامه میزگرد و مناظره آقایان مصطفی امیری، اسفندیار رضایی و علی احمدی است.
برنامه میزگرد و مناظره با حضور آقایان فریدون عباسی، جعفر قادری، فرج‌ رجبی و بهرام پارسایی چهارشنبه مصادف با پنجم اسفندماه در دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار می‌شود.

16 کاندید شیراز انصراف دادند/تهدید به رد صلاحیت در صورت ادامه تخلف
حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز از انصراف 16 نفر دیگر از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز تا لحظه مخابره این خبر، خبر داد و گفت: رقابت برای 117 نفر باقیمانده هنوز ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه به 40 نفر از کاندیداهای انتخاباتی که قانون را رعایت نکرده اند، تذکراتی برای حفظ و رعایت قانون ارائه و پرونده آنان به مقامات ارجاع شده است، اظهار داشت: در صورت تکرار تخلف پرونده آنان به شورای نگهبان ارائه می شود و تا قبل از برگزاری انتخابات نیز امکان رد صلاحیت آنان وجود دارد.

20 کامیون عکس و پلاکارد و بنر در شیراز جمع شده است
حیدر عالیشوندی، رئیس هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز گفت: با توجه به گذشت چهار روز از فعالیت تبلیغاتی کاندیدا، علی رغم تذکر کتبی و یادآوری قانون انتخابات تعدادی از کاندیدهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز اقدام به فعالیت غیر مجاز تبلیغاتی می کنند.
فرماندار شیراز با اشاره به اینکه فرمانداری با بکارگیری اکیپ هایی در 10 منطقه شیراز و با همکاری مامورین انتظامی طبق ماده 61 قانون انتخابات مشغول به جمع آوری فعالیت های تبلیغاتی غیر مجاز است، اظهار داشت: تاکنون حجمی بالغ بر 20 کامیون شامل عکس، پلاکارد، پوستر، بنر پارچه های تبلیغاتی جمع آوری و مستند سازی شده است.

در لیست صدای ملت نیستم
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار گرفتن من در لیست «ائتلاف صدای ملت» بدون هماهنگی و اطلاع بوده است.
محمدمهدی برومندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: در لیست جبهه متحد اصول‌گرایان قرار دارم و با هیچ گروه دیگری برای قرار گرفتن در لیست مذاکره‌ای نداشته‌ام.

مصادیق تخلفات انتخاباتی ارگان های دولتی
دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین بر برخورد قاطع دستگاه قضا با مدیران و کارمندانی که در ساعات اداری و یا با امکانات دولتی برای شخص خاصی تبلیغات می‌کنند، تأکید کرد.
وی در پایان با اشاره به این‌که استفاده از هرگونه امکانات و وسیله‌ای که جنبه دولتی دارد برای تبلیغات جرم است تصریح کرد: تبلیغات در ساعات اداری برای کاندیدایی خاص یا علیه وی، هتک حرمت و یا حیثیت نامزدها و یا تخریب و توهین به داوطلبان و تبلیغ علیه آنان در فضای مجازی، انجام هرگونه تبلیغات از رادیو، تلویزیون و استفاده از امکانات ادارات و شرکت‌های دولتی و تبلیغ از ناحیه نشریات و مطبوعات متعلق به دولت و هر وسیله‌ای که جنبه رسمی و دولتی دارد ممنوع و جرم بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار