شهروندان شهرستان خاتم با تاکید بر حضور گسترده در انتخابات در پیش رو، شرکت در این عرصه سرنوشت ساز را تعیین مسیر اینده کشور توصیف کردند که از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۱۸۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 22 February 2016

به گزارش تابناک یزد،آنها اعلام کردند: انتخابات 7 اسفند امسال فراتر از انتخاب افراد است زیرا چشم همه جهانیان به حضور مردم در آن دوخته شده است.

فاطمه دهقان که امسال به عنوان یک رای اولی در این انتخابات شرکت می کندگفت: بسیار خرسندم که می توانم در انتخابات شرکت کنم به نظر من مهم شرکت در انتخابات می باشد و انتخاب فردی اصلح در درجه دوم قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: با آمدن به پای صندوق رای می خواهیم به رهبر عزیزمان بگوییم که تا آخرین قطره خون خود برای حفظ کشورمان تلاش میکنیم و از آرمانهای شهدا و امام راحل دفاع می کنیم و یک بار دیگر به جهان استکبار ثابت خواهیم کرد که کشورمان را تحت هر شرایطی حفظ می کنیم.
وی اضافه کرد: از همشهریانم می خواهم که هممچون سالهای گذشته حضور گسترده داشته باشند و در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت کنند.
محمد علی حیدری، دانشجو و اهل دهستان چاهک هم بیان کرد: خوشحالم که با رای من کشور های بیگانه که چشم دیدن آبادانی ایران اسلامی را ندارند تو دهنی می خورند.
وی اظهار داشت: شرکت در انتخابات عملی واجب است لذا یکی از پایه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم در انتخابات است .
وی اشاره کرد: این کشور هزاران شهید داده و حاضر نیستیم که یک بار دیگر کشورمان را به بیگانگان بسپاریم.
وی یادآور شد: امنیت و آرامش امروز بخاطر رشادتها و دلاوریهای شهدا و جانبازان است و من حاضر نیستم تا حرمت و احترام آنها را از بین ببرم و با نرفتن به پای صندوق های رای دشمن را خوشحال کنم.
علی براتی 72 ساله و پدر شهید هم اظهار داشت: پسرم را تقدیم این کشور کردم و به احترام رهبرم و تحت امر ایشان بودن به پای صندوق های رای خواهم رفت و در انتخابات شرکت خواهم کرد.
وی ادامه داد: مشارکت گسترده در انتخابات، ضمن تجدید بیعت با آرمان های متعالی انقلاب اسلامی، امانتی را که شهدا برای ما به یادگار گذاشته اند نیز حفظ خواهد کرد.
وی در پایان گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن آرامش امروز در جامعه و امنیت مردم و نظام اسلامی در فرداست.
یک مغازه دار هم حضور در این انتخابات دشمن شکن توصیف کرد و گفت: همه در هفت اسفند در پای صندوق های رای حاضر می شویم.
محمد دهقان یادور شد: برای عزت و سرافرازی کشور رای می دهیم تا چشم طمع بیگانگان از این کشور دور شود.
در حوزه انتخابیه ابرکوه, مهریز ، بافق ، بهاباد و خاتم که بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است 121 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در هفتم اسفندماه هستند.
192 صندوق اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم این حوزه انتخابیه را در شهر و مناطق روستایی بر عهده دارند .
از استان یزد یک نماینده به مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار