در حالی که کمتر از پنج روز به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده شورای اسلامی استان اردبیل کاندیداهای مورد حمایشتان را اعلام کردند.
کد خبر: ۱۸۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 21 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بر اساس اعلام عصر امروز شورای اسلامی استان اردبیل در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین شورای استان اردبیل از حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری، رضا کریمی، و صدیف بدری حمایت می‌کنند.

بر همین اساس از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر محمود عباس‌زاده مشگینی، خلخال و کوثر جلیل جعفری بنه خلخال، و از حوزه انتخابیه گرمی میرحمایت میرزاده مورد حمایت شورای استان اردبیل قرار گرفتند.

در بیانیه‌ای که شورای استان صادر کرد آمده است: بدون شک یکی از عوامل موثر در مشارکت گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و رفع تهدیدهای بین‌المللی و کاهش مسائل و چالش‌های داخلی حضور فداکارانه و حمایت از داوطلبان عرصه انتخابات است.

از آنجا که شوراها به عنوان نماد مردم سالاری دینی از بطن جامعه و مردم برخواسته و طبق اصل هفتم قانون اساسی از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور می‌باشند بنابراین با توجه به جایگاه و تاثیرگذاری شوراها در پیشرفت و آبادانی کشور ایجاد شور و نشاط و همدلی در جامعه ما ، تشویق و ترغیب مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مورد توجه قرار گرفته و انتظار می‌رود با توجه به سوابق و عملکرد و توانمندی نامزدها افراد جامعه به شایستگان رای داده و با مبنا قرار دادن قرآن کریم و روایات ائمه اطهار و سنت پیامبر اکرم ص در سایه منویات مقام معظم رهبری برخوردار از قدرت و تفکر ملی و پاسدار ارزش‌های جامعه اسلامی ، استفاده از نظرات تمام قشرها اعم از مردم و مسئولان و عدم سوءاستفاده از جایگاه و مقام خویش و قدرت تحمل نظرات منتقدان و مخالفان را که مصداقی از شوراباوری و شورایاوری مدنظر قرار دهند.

در بخشی از این بیانیه آمده است : شوراها به عنوان پارلمان محلی در کنار منتخبان مردم برای حضور در جایگاه مجلس خواهند بود و نه تنها در تقابل با آنها بلکه در کنار آن گامی موثر با همدلی و تعامل بین شوراهای اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف نظام حرکت کنند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شورای اسلامی استان با سنجس میزان کارآمدی با اهداف یادشده و با تاکید به شوراباوری و شورایاوری از کاندیداهایی که معرفی کرده در حوزه‌های انتخابیه حمایت واقعی را انجام می‌دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار