در آستانه برگزاری انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همایش رای اولی‌ها با حضور مسئولین در شهرستان بستک برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 21 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در همایش رأی اولی‌ها ضمن تبریک به دانش آموزانی که برای اولین بار پای صندوق‌های رأی حاضر و با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود شریک می‌شوند، اظهار داشت: حضور حداکثری و پرشور مردم ایران اسلامی برای خلق حماسه سیاسی پای صندوق‌های رای در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام و انقلاب می‌شود.
 
علاءالدین عزیزی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در خلق حماسه سیاسی در انتخابات، افزود: شما دانش‌آموزان رای اولی با حضور هوشمندانه خود در انتخابات هفتم اسفند ماه و با انتخاب فرد اصلح، آگاهی و بینش سیاسی خود را ثابت می‌کنید و در تعیین سرنوشت شهر و کشور خود سهیم خواهید بود.
 
وی یکی از اهداف این همایش را آشنایی دانش‌آموزان رای اولی با انتخابات، اهمیت حضور اقشار مختلف مردم و آگاهی کامل دانش آموزان در انتخابات عنوان کرد.
 
مدیر آموزش و پرورش بستک با اشاره به حضور 326 نفر دانش آموز رأی اولی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور گسترده جوانان و به ویژه دانش آموزان رأی اولی و حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی دشمنان می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار