فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: مجلس همراه با دولت به‌معنی "وکیل‌الدوله" بودن نیست.
کد خبر: ۱۸۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 21 February 2016
فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت:  مجلس همراه با دولت به‌معنی وکیل‌الدوله بودن نیست.

کرم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به آرای عمومی است، ادامه داد: مردم ایران اسلامی در طول 37 سال گذشته در تمامی روزهای سخت و دشواری که بر این نظام گذشته همواره با حضورشان در صحنه و اعلام حمایتشان از نظام، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

فرماندار گیلانغرب اظهارکرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای آنقدر اهمیت دارد که امام(ره) درباره آن فرموده‌اند "میزان رای ملت است" و مقام معظم رهبری نیز در خصوص آن فرموده‌اند "نظام بدون حضور مردم هیچ است".

محمدی تاکید کرد: آن چیزی که در وهله اول در هر انتخاباتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهم و حائز اهمیت است، حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است و اینکه چه کسی انتخاب می‌شود در مرحله دوم اهمیت قرار دارد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای یک تجدید بیعت دوباره‌ای با آرمانهای نظام و دفاع از جایگاه و تمامیت ارضی کشور و در نهایت حمایت از دولت برآمده از آرای مردم است.

وی در ادامه این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه مجلس همراه با دولت به‌معنی وکیل‌الدوله بودن نیست، خاطرنشان کرد: اگر مجلسی به دنبال آن بود که منافع ملی مملکت را دنبال کند و منافع ملی را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح داد، یقینا مجلس موفقی خواهد بود.

محمدی افزود: همراهی با دولت دکتر روحانی خواست اکثریت مردم است، چراکه این دولت علی‌رغم تمامی مشکلات و تنگناها توانسته تورم را کنترل کند، تنش را از سیاست خارجی کشور برطرف کند و جوی از امید را در کشور بگستراند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در ادامه با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، اظهارکرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در این شهرستان اندیشیده شده و هدف اصلی و نهایی ما صیانت از آرای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در سطح این شهرستان 80 شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که شامل 22 شعبه شهری و 58 شعبه روستایی است که شعب روستایی این شهرستان غالبا سیار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار