نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه به بیان آخرین وضعیت طرح استیضاح شهردار از سوی شورا پرداخت.
کد خبر: ۱۸۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 21 February 2016
نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه به بیان آخرین وضعیت طرح استیضاح شهردار از سوی شورا پرداخت.

سید احسان احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تا این لحظه از سوی شهرداری کرمانشاه اقدامی جهت ساماندهی رودخانه قره سو صورت نگرفته، اظهار داشت: پروژه ساماندهی قره سو دارای اعتباراتی چندین میلیاردی است که در سنوات قبل هزینه های کلانی از سوی دستگاه هایی چون استانداری، میراث فرهنگی و گردشگری و ... برای آن تخصیص داده شده است.

وی افزود: با عدم انجام کامل لای روبی رودخانه قره سو در آغاز فصل بارندگی شاهد آبگرفتگی و خسارت بر سازه های این پروژه بوده که با توجه به هزینه های صرف شده باید از سوی مسئولان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو شورای شهر کرمانشاه خاطر نشان کرد: اگر این سوء مدیریت و کم کاری از سوی شهرداری است باید علت یابی شود تا هزینه های میلیاردی که از محل بیت المال و سرمایه ملی تعیین شده، بیهوده تلف نشود.

احسانی همچنین در خصوص درخواست طرح سوال از سوی چند تن از اعضا شورای شهر از شهردار کرمانشاه طی روزهای پیش، ابراز داشت: فردا دوشنبه آخرین زمان پاسخ شهردار برای سوالات اعضا شورای شهر کرمانشاه است که در صورت عدم حضور شهردار در جلسه، این امر به منزله استیضاح آقای دکتر شعبانی تلقی خواهد شد.

وی تصریح کرد: حتی اگر در صورت حضور نیز پاسخ های شهردار جهت توضیح برخی اقدامات و صرف هزینه های کلان از سوی شهرداری طی ۶ ماه گذشته، اعضا شورای شهر را قانع نکند آقای دکتر شعبانی برکنار می شود و تا قبل از عید شخص مناسب تری روی کار آمده و سکان شهرداری راه به دست خواهد گرفت.

احسانی یادآور شد: افراد لایق و کارآمد بسیاری با توان مدیریتی بالا، پشتوانه فرهنگی و برنامه ریزی اقتصادی جامع در کلان شهر کرمانشاه وجود دارند که می توانند گزینه مناسبی برای جایگزینی و استقرار در مسند و مسئولیت شهردار کرمانشاه برای خدمت رسانی بهتر به مردم باشند.

عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه در جلسه شورای شهر باید تکلیف همه هزینه ها مشخص شود، اظهار داشت: در صورت برکناری شهردار، این اقدام به معنی بی ارزش دانستن کار های صورت گرفته نیست بلکه نشان می دهد که انتظار و توقع بیشتری از شهردار کرمانشاه می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار