آخرین خبرها از فضای انتخاباتی استان: زمان رسمي تبليغات انتخابات مجلس شوراي اسلامي اعلام شد
در تمامی انتخاباتی که تا کنون برگزار شده است، معدل مشاركت مردم استان از ميانگين كشور بالاتر بوده است/ مردم خراسان جنوبي در حفاظت از ارزش هاي انقلابي جلودار هستند/ صندوق هاي اخذ راي در نقاط روستايي ومرزي به صورت سيار خواهد بود
کد خبر: ۱۸۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 17 February 2016

ستاد انتخابات كشور در اطلاعيه شماره ۹ ، زمان قانوني تبليغات انتخابات مجلس شوراي اسلامي را به استانداران و شهروندان کشور اعلام و استانداری خراسان جنوبی نیز آن را منتشر کرد.

به گزارش تابناک، پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، متن كامل اطلاعيه شماره ۹ ستاد انتخابات كشور را بدين شرح به استانداران ابلاغ کرد تا از امروز برای آگاهی اهالی استان آن را آگهی کنند. متن مفاد اطلاعیه به شرح زیر در اختیار دفتر مرکزی خبر تابناک در بیرجند قرار گرفت:

"به اطلاع عموم ملت شريف ايران و كليه نامزدهاي نمايندگي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مي رساند؛ در اجراي ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ماده ۴۰ آئين نامه اجرايي آن؛ تبليغات انتخاباتي كليه نامزدهاي تأييد صلاحيت شده از بامداد روز پنجشنبه مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۴ آغاز خواهد شد و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۰۶/۱۲/۱۳۹۴ يعني ۲۴ ساعت قبل از ساعت شروع اخذ رأي پايان مي يابد."

استاندارخراسان جنوبي در برنامه زنده تلویزيوني

در ارتباط با انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، دیشب استاندارخراسان جنوبي در گفتگوی مستقیم با برنامه زنده تلویزيوني " من ايراني هستم" که از شبكه سوم سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش می شد، با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مردم خراسان جنوبي در حفظ و حراست از ارزش هاي اسلامي و انقلابي همواره جلودار بوده و خواهند بود.

به گزارش تابناک، وجه اله خدمتگزار، در این گفتگو تاکید کرد: در تمامی انتخاباتی که تا کنون برگزار شده است، معدل مشاركت مردم استان از ميانگين كشور بالاتر بوده و اين بار نيز اطمينان داريم كه مردم با حضور حماسي در پاي صندوق هاي راي حماسه سياسي ديگري خلق خواهند كرد.

وي ضمن تشكر از حضور دشمن شكن مردم استان در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه سال جاري گفت: حضور حماسي و پرشور و شعور اين عزيزان در تمامي عرصه هاي انقلابي از جمله انتخابات همواره باشكوه و قابل تقدير بوده است.

وي با تبیین نقش خانواده هاي معظم شاهد، ايثارگر، جانبازان و آزادگان در تمامي توفيقات نظام مقدس اسلامی، گفت: قطعاً خدمت به مردم شهيد پرور استان و خانواده هاي معظم شهداء افتخاري است براي همه مسئولان در تمامي رده ها و سطوح.

اين گزارش حاكيست، برنامه زنده تلوزيوني "من ايران هستم" با موضوع انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شب گذشته روي آنتن رفت و در انتهاي اين برنامه نيز تعدادي از خانواده هاي معظم شهداء ، پيشكسوتان، پرستاران نمونه ،آزادگان و جانبازان استان با حضور استاندارخراسان جنوبي مورد تقدير قرار گرفتند.

صندوق هاي سيار اخذ راي در نقاط روستايي ومرزي

به گزارش خبرنگاران تابناک، استاندار خراسان جنوبی در جمع شرکت کنندگان در همایش فرماندهان پاسگاه‌ها، گروهان‌های مرزی و یگان‌های تکاوری فرماندهی مرزبانی استان نیز از مشارکت حماسی اهالی استان و عشایر مرزدار ایرانی در انتخابات تقدیر کرد و گفت: قطعاً مردم همچون ساير انتخابات در سنوات گذشته در پاي صندوق هاي راي حضوری حماسي ودشمن شكن خواهند داشت.

وي سپس افزود: بخش اعظمي از صندوق هاي اخذ راي در نقاط روستايي ومرزي به صورت سيار خواهد بود كه قطعاً تامين امنيت آن بر عهده نيروهاي عزيز انتظامي ومرزباني می باشد .

دکتر خدمتگزار گفت: در جریان انتخابات، روستائيان و عشاير و مرزنشينان عزيز و نيروهاي نظامي و انتظامي و مرزباني نبز همراه با دیگر شهروندان استان، با تمام وجود و جان بركف برای صيانت از كيان ايران اسلامي و آرمان هاي انقلاب اسلامي و امام راحل (ره) آماده خدمت و فعال خواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار