طی چند ماه گذشته:
مدیر فرودگاه زنجان از جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۹۵۴ مسافر توسط این فرودگاهطی۱۰ ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۱۵۸ پرواز داخلی و ۳۴ پرواز خارجی انجام گرفته است.
کد خبر: ۱۸۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 17 February 2016
محمد قاسمی در گفتگو با مهر، به تعداد مسافر جابه‌جا شده از فرودگاه زنجان طی ۱۰ ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: طی این مدت ۱۵  هزار  و۹۵۴ مسافر از این فرودگاه جابه‌جا شده‌اند.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۵۸ پرواز داخلی از فرودگاه زنجان انجام گرفته و ۱۰ هزار و ۳۷۴ نفر جابه‌جا شده است.

مدیر فرودگاه زنجان ضمن بیان اینکه در ۱۰ ماه سال‌جاری ۷۷ هزار و ۳۳۰کیلوگرم بار داخلی از فرودگاه زنجان جابه‌جا شده است، تاکید کرد: طی ۱۰ماه سال‌جاری ۳۴ پرواز خارجی از فرودگاه زنجان صورت گرفته که پنج هزار و ۶۸ مسافر جابه‌جا شده است.

قاسمی میزان بار خارجی جابه‌جا شده از فرودگاه زنجان طی۱۰ ماه سال‌جاری را ۱۰۵ هزار و ۳۸۵ کیلوگرم عنوان کرد.

وی به تعداد پروازهای غیرمسافری از فرودگاه زنجان اشاره کرد و یادآور شد: طی ۱۰ماه سال‌جاری هزار و ۲۶۴پرواز غیرمسافری اعم از نظامی، آموزشی، انتظامی و امدادی از فرودگاه زنجان انجام گرفته است.

مدیر فرودگاه زنجانیکی از اولویت‌های خود را توسعه ترمینال این فرودگاه در سال آینده دانست و تصریح کرد: ورودی سالن مسافری با توجه به محدودیت فضا، گنجایش و ظرفیت ورود و خروج را ندارد و  فضای کنونی ترمینال از سه هزار و ۵۰۰ متر مربع به هزار و ۵۰۰ مترمربع افزایش می یابد. 

 قاسمی گفت: توسعه پروازهای داخلی و خارجی هم از برنامه مهم فروگاه در سال آینده خواهد بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار