با قطعی شدن شورای ائتلاف اصولگرایان در استان کرمانشاه اسامی ۹ کاندید مورد حمایت این ائتلاف در ۶ حوزه انتخابی استان اعلام شد.
کد خبر: ۱۸۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 16 February 2016
با قطعی شدن شورای ائتلاف اصولگرایان در استان کرمانشاه اسامی ۹ کاندید مورد حمایت این ائتلاف در ۶ حوزه انتخابی استان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه با قطعی شدن جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان در استان کرمانشاه کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف در ۶ حوزه انتخابی در استان مشخص و اسامی  ۹ نفر اعلام شد.

بر پایه این گزارش بررسی معیارهای اطاعت از ولایت فقیه، پایبندی به آرمان‌های والای انقلاب، ارزشی و فدایی انقلاب بودن معیارهای این ائتلاف برای حمایت از کاندیداها بود که پس از بررسی، این ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود را اعلام کرد.

 بر این اساس در حوزه انتخابیه کرمانشاه محمد کرمی‌راد، عبدالرضا مصری، سید قاسم جاسمی و ابراهیم عزیزی به عنوان ۴ کاندید اصلح مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان استان قرار گرفت و در حوزه انتخابیه سرپل ذهاب، قصرشیرین، و گیلانغرب نیز فتح‌الله حسینی مورد حمایت این ائتلاف قرار گرفت.

همچنین در حوزه انتخابیه سنقر وکلیایی سید جواد حسینی کیا تنها کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان در استان اعلام شد و حسن سلیمانی نیز تنها کاندیدای مورد حمایت این ائتلاف در حوزه انتخابیه صحنه، هرسین و کنگاور اعلام شده است.

اما در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تنها شهاب نادری حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان استان کرمانشاه را گرفت و در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز علی جلیلیان تنها نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار