کد خبر: ۱۸۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 16 February 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی البرز از اعطای تسهیلات خودکفایی و اشتغال به یک‌هزارو 100 مددجوی تحت حمایت فاقد شغل در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: اعطای این تسهیلات در طرح‌های اشتغال مورد علاقه خود در رشته‌های خدماتی، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه این حجم از تسهیلات اعطایی مربوط به 10 ماهه نخست سال است اظهار داشت: بابت اجرای این طرح‌ها رقمی معادل 108 میلیارد ریال اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی البرز افزود: بر این اساس بودجه مورد نیاز جهت اجرای این تعداد طرح اشتغالزا، از محل اعتبارات قرض‌الحسنه بانک‌ها و همچنین اعتبارات کمیته امداد تأمین و پرداخت شد.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال محرومان با اولویت خانواده‌های تحت حمایت و سپس نیازمندان جویای کار غیر تحت حمایت انجام می‌شود.

سالارکیا بیان کرد: سالانه با اجرای طرح‌های اشتغالزایی بخشی از افراد تحت حمایت کمیته امداد استان البرز به مرحله توانمندسازی می‌رسند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی البرز با اشاره به سیاست‌های این نهاد در جهت خودکفایی و اشتغال خانواده‌های تحت حمایت یادآور شد: فرصت‌های خوبی برای توانمندسازی افراد تحت حمایت کمیته امداد فراهم شده است.

سالارکیا آمادگی کمیته امداد استان البرز را برای مشارکت صاحبان صنایع، مشاغل و اصناف در خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت اعلام کرد.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در صورت دریافت تسهیلات اشتغال و رسیدن به مرحله کسب استقلال اقتصادی به تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار