جمعی از ورزرشکاران و مدال آوران استان ایلام مردم را به شرکت گسترده و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کردند.
کد خبر: ۱۸۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 16 February 2016
جمعی از ورزرشکاران و مدال آوران استان ایلام مردم را به شرکت گسترده و پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کردند.

به گزارش تابناک ایلام؛ این ورزشکاران انتخابات را وظیفه ای همگانی دانستند و با تاکید بر این مهم، عزم خود را برای شرکت در انتخابات هفتم اسفند اعلام داشتند.
این ورزشکاران از عموم مردم انقلابی ایران اسلامی دعوت کردند تا با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با پرهیز از تفرقه، عزم و اراده خود را برای خلق حماسه ماندگار دیگری به نمایش گذارند.
** حضور در انتخابات سهیم بودن در تعیین سرنوشت کشور است
ملی پوش پیشکسوت وزنه برداری کشور و قهرمان جهان افزود: ملت ما هیچ گاه زیر بار ظلم استکبار نخواهد نرفت و به پیروی از آرمان های والای اسلام راه انقلاب را ادامه و در پیش خواهد گرفت.
علی ابراهیم زاده گفت: قطعا جامعه ورزش و جوان استان و کشور همچون سال های گذشته در انتخابات حضوری فعال خواهند داشت و سهمی بزرگ را در این جشن به نمایش خواهند گذاشت.
وی تاکید کرد: بدون شک ورزشکاران استان با حضور چشمگیر خود در انتخابات و با گوش سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب به تکلیف خود در خلق حماسه سیاسی عمل می کنند.
عضو تیم ملی پیشکسوتان وزنه برداری جمهوری اسلامی یادآور شد: در واقع باید گفت حضور در انتخابات نوعی سهیم بودن در تعیین سرنوشت کشور است و این وظیفه و حق طبیعی برای هر ایرانی جهت شرکت در انتخابات است.
**حضور مردم در پای صندوق های رای شکست نقشه های دشمنان را سبب می شود
نایب قهرمان جهان و عضو تیم ملی کونگ فو بانوان جمهوری اسلامی ایران افزود: قطعا جامعه ورزشکاران نیز همگام با سایر اقشار مختلف مردم همانطور که با اتحاد خود در روز 22 بهمن ماه مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار جهانی وارد کردند با حضور پر رنگ و همه جانبه خود در پای صندوق های رای بعنوان وظیفه ای همگانی اصلح ترین نامزدها را انتخاب خواهیم کرد.
کژال بختیاری افزود: مردم شجاع، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر در هفتم اسفندماه باحضور حماسی خود در پای صندوق های رأی و با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص معیارهای انتخاب نمایندگان اصلح، افرادی را انتخاب خواهد کرد که بتوانند این نظام را حفظ کنند.

** جامعه ورزشی همگام با ملت در روز انتخابات پایبندی خود به ارزش های انقلاب به جهانیان نشان می دهند
نایب قهرمان کاراته جهان گفت: مردم ایران اسلامی در طول این مدت که از عمر انقلاب می گذرد نشان داده اند که پایبند به نظام، انقلاب و آرمان های آن هستند و با حضور همیشگی در عرصه های مختلف حمایت همیشگی خود را از میهن اسلامی خود اعلام می کنند.
ذبیح الله پورشیب افزود: وظیفه همه ما حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی است که در حال حاضر این مهم با حضور پرشور مردم در صحنه پای صندوق های رای در هفتم اسفند ماه سال جاری دوچندان خواهد شد.
وی یادآور شد: وظیفه هر کدام از ما حضور در انتخابات است چرا که هر چه درصد حضور مردم بالاتر برود نقشه های دشمنان به بن بست رسیده و ناکام می شود.
پوریا ا نوروزیان قهرمان تیراندازی ایران و آسیا نیز حضور مردم در انتخابات را یک وظیفه ای همگانی دانست و گفت: برگزاری انتخابات مختلف کشور تاکنون نشان داده که جامعه ورزشی کشور نیز همپای مردم ولایت مدار ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در هفتم اسفندماه بار دیگر حماسه ای ماندگار را رقم خواهد زد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار