مسئول دفتر فنی میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ تاکنون عملیات اجرایی احداث ساختمان صنایع دستی شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل در حدود 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۱۸۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 16 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ابراهیم شکری اظهار کرد: ساختمان صنایع دستی در زمینی به مساحت 530 مترمربع و زیربنای 710 متر مربع در دو طبقه در مرکز شهر پارس‌آباد و داخل پارک اصلی شهر ساخته می‌شود.

وی از جمله عملیات اجرایی انجام شده در ساختمان صنایع دستی پارس‌آباد به اجرای کامل فنداسیون و اجرای قسمتی از اسکلت فلزی و تکمیل نصب تمامی ستون‌ها اشاره کرد و افزود: ساخت این بنا تاکنون در حدود 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

یعقوب غریب‌زاده مسئول پروژه احداث ساختمان صنایع دستی پارس‌آباد نیز با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 500 میلیون ریال اعتبار برای احداث این بنا هزینه شده است، گفت: در صورت اختصاص به موقع اعتباری در حدود 9 هزار میلیون ریال پیش‌بینی می‌شود عملیات احداث این ساختمان در سال 95 به بهره برداری برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار