رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دور نهایی مسابقات لیگ برتر گفت: در پایان این رقابت ها تیم هیات استان رده ششم این مسابقات را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۸۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 16 February 2016
رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دور نهایی مسابقات لیگ برتر گفت: در پایان این رقابت ها تیم هیات استان رده ششم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

جواد رضایی تبار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر با حضور 6 تیم در شهر اراک برگزار شد که تیم کرمانشاه با یک تساوی و چهار باخت نتوانست به جایگاهی بهتر از چهارمی دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم هیات هاکی کرمانشاه در اولین مسابقه خود برابر نفت و گاز گچساران یکی از فینالیست های این دوره قرار گرفت و با حساب چهار بر سه نتیجه را واگذار کرد.

رضایی تبار افزود: تیم هاکی کرمانشاه در دومین مسابقه برابر هیات لرستان قرار گرفت و در نهایت برابر این تیم به تساوی سه بر سه دست یافت.

رئیس هیات هاکی کرمانشاه در ادامه و با اشاره به باخت تیم کرمانشاه در چهارمین دیدار برابر تیم سمنان با نتیجه چهار بر یک، به دیدار پنجم تیم کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: در این مسابقه تیم استان برابر شهرداری اراک دیگر تیم فینالیست قرار گرفت و با حساب 9 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.

وی گفت: تیم هیات هاکی استان کرمانشاه در دیدار آخر خود برابر شهرداری ارومیه قرار گرفت و با شکست 6 بر 5 به کار خود در این مسابقات پایان داد.

رضایی تبار گفت: در پایان این مسابقات تیم های شهرداری ارومیه و هیات هاکی سمنان نیز به دیدار رده بندی برای کسب عنوان سوم و چهارم راه یافتند.

وی در پایان اظهار کرد: تیم هیات هاکی کرمانشاه در این مسابقات با ترکیبی جوان و کاملا بومی در مسابقات شرکت کرد و توانست با شایستگی خود را به مرحله نهایی برساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار