فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب از بهره برداری از مرکز نگهداری افراد بی خانمان و کارتن خواب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 15 February 2016
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب از بهره برداری از مرکز نگهداری افراد بی خانمان و کارتن خواب در این شهرستان خبر داد.

افشین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از احداث مکانی برای اسکان و سامان دهی افراد کارتن خواب و بی خانمان در اسلام آباد غرب با مساعدت بهزیستی و برخی دیگر از دستگاه های اجرایی شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به مزیت های این طرح که روزهای قبل افتتاح آن انجام شده و پیشنهاد جهت اجرا شدن آن در سایر شهرستانها، افزود: تعدادی از افراد معتاد و یا معلول جسمی که مشکلات عدیده بهداشتی داشتند و در زیر بارش برف و باران با شرایطی دشوار زندگی می کردند خوشبختانه با مساعدت بهزیستی و کمک سایر نهادها در مکانی که توسط اداره فنی و حرفه ای اسلام آباد تهیه شده بود ساماندهی شدند.

فرماندار اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: احداث این مرکز در راستای خدمات رسانی و حمایت از افراد بی بضاعت با تهیه لباس گرم و تغذیه مناسب صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات دستگاه هایی همچون اداره کل زندان نیز جهت تهیه تخت برای این سرپناه شبانه و ارائه تجهیزات مناسب، همکاری لازم را داشته اند.

کریمی یادآور شد: با این اقدام از ارتکاب بسیاری جرایم جلوگیری شده و در عین حال نیروی انتظامی با جمع آوری افراد بی خانمان و انتقال آنها به این مکان در راستای زیبایی و ساماندهی شهر گام مثبتی برخواهد داشت.

فرماندار اسلام آباد غرب اظهار داشت: در این مرکز توسط نیروهای بهزیستی و تلاش مددکاران اجتماعی، آموزش های لازم جهت بهبود رفتارهای اجتماعی مناسب در جامعه به ارائه می شود تا با هنجارپذیری بیشتری در جامعه حضور پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار