کد خبر: ۱۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 02 April 2015
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به پایان روز طبیعت گفت: در حال حاضر ترافیک در مبادی خروجی آمل سنگین بوده ولی در بیشتر مناطق محور هراز شاهد ترافیک روان هستیم.
 
به گزارش خبرگزاری فارس در حال حاضر ترافیک محور مواصلاتی چمستان - آمل که از پرترددترین محورهای مازندران محسوب می‌شود، در حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی آمل نیمه‌سنگین است.

این محور مواصلاتی با دارا بودن جنگل‌های انبوه، مناطق بکر، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، امامزادگان و مناطق ییلاقی هر ساله در ایام تعطیل سال مکان مناسبی برای قرار گرفتن در دل طبیعت است.

با پایان روز طبیعت و سیزده‌به‌در علاوه بر گردشگران و مسافران نوروزی، همشهریان و هم‌استانی‌های زیادی نیز قصد بازگشت به منازل‌شان را دارند که با این وجود تردد در محور مواصلاتی چمستان - آمل بالا می‌رود.

هم‌اکنون این جاده شریانی در حوزه استحفاظی آمل دارای ترافیک سنگینی بوده که در برخی مناطق مسکونی همانند روستاهای آغوزبن، ولیسده و ابتدای ورودی به شهر آمل بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

به گزارش فارس، محور مواصلاتی چمستان - آمل به دلیل عرض کم جاده در دور طرف آن، از مبادی پرترد و خطرناکی محسوب می‌شود که رانندگان و مسافران در حال تردد از این محور احتیاط را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آهسته برانند.

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مبادی خروجی آمل سنگین گزارش شده است.

علی نوری‌پور گفت: سنگینی تردد و کندی آن در مناطق خروجی مازندران و شهرستان آمل نشان از ترک مسافران نوروزی و خروج از شمال کشور را دارد.

وی با تاکید بر اینکه این کندی تردد در مناطق پارک‌جنگلی میرزا کوچک‌خان، نارنجستان، تونل شماره یک و پل چلاو بیشتر از دیگر مناطق است، بیان داشت: در بیشتر مناطق محور هراز به سمت تهران شاهد ترافیک روان هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه از ساعت 15 امروز 13 فروردین 94 برای سهولت در تردد مسافران نوروزی محور هراز از منطقه آب‌اسک به سمت پایتخت کشور یک‌طرفه شد، افزود: این محدودیت ترافیکی تا ساعت دو بامداد فردا ادامه داشته و با توجه به نظر کارشناسی مسئولان و مشاهده ترافیک سنگین احتمال تمدید آن وجود دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران هوای امروز این بخش را صاف دانست و یادآور شد: در مسیر بازگشت هم‌استانی‌هایی که برای گشت‌وگذار به روستاهای ییلاقی لاریجان عزیمت کردند مسیر پلور به سمت گزنک نیز با ترافیک نیمه‌سنگین روبرو است و بر حجم تردد در منطقه پل چلاو افزوده می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون راهداران پرتلاش به صورت آماده‌باش در حال فعالیت بوده ولی رانندگانی که قصد تردد از این مسیر ارتباطی به پایتخت را دارند علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، صبر و حوصله داشته باشند.

نوری‌پور از رانندگان در حال تردد از محور مواصلاتی هراز خواست تا در مناطقی همانند زیارباغ و پل لاسم به دلیل احتمال ریزش سنگ از بوق زدن خودداری کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940113000340#sthash.XrzL8JjM.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار