استاندار خوزستان:
ظرف یک یکسال و نیم گذشته در تلاشی مجدانه و کارهای کارشناسی و کار مشترک شورای تامین و شورای برنامه ریزی طرح 550 هزار هکتاری در مسیری موفق در دست اجراست
کد خبر: ۱۸۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 13 February 2016
 دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان در نشست شورای برنامه ریزی استان که در سرسرای استانداری برگزار شد با اشاره به موفقیت های  شورای برنامه ریزی توسعه و شورای تامین خوزستان گفت : تمامی 6 پیشنهاد شورای برنامه ریزی توسعه خوزستان ازجمله طرح توسعه پایدار و طرح مقابله با ریزگردها که ازسوی دولت درقالب لایحه به مجلس ارایه شده بود  ازتصویب  مجلس شورای اسلامی گذشت و ردیف بودجه ای برای آن هاگذاشته شد.

مقتدایی این موفقیت را به تمامی خدمتگزاران مردم خوزستان تبریک گفت و به تلاش نمایندگان مردم این استان درمجلس شورای اسلامی ارج نهاد.

 استاندارخوزستان این موفقیت را مرهون هماهنگی ها و همدلی بین دستگاههای اجرایی و امنیتی استان خوزستان دانست و افزود: این  موفقیت که بانگاه حمایتی رییس جمهوری و هیات محترم دولت  محقق شده است نتیجه کارجمعی و ویژه ای است  که نصیب استان خوزستان شده است .

 مقتدایی افزود: اتفاقات مهمی درسطح استان خوزستان رخ خواهد داد تا عقب ماندگی این منطقه جبران شود. انتظارهست که کارگروهها به خوبی عمل کننند وطرح های پیشنهادی آنان ازپشتوانه علمی و قابل دفاع برخوردارباشد.

وی  اظهار کرد: به جرات می توان گفت که ظرف یک یکسال و نیم گذشته در تلاشی مجدانه و کارهای کارشناسی و کار مشترک شورای تامین و شورای برنامه ریزی طرح 550 هزار هکتاری در مسیری موفق در دست اجراست.

وی افزود: شورای برنامه ریزی خوزستان جزو برترین شوراهای کشور به دلیل کارهای کارشناسی و استدلالات منطقی ارائه شده در این شورا بوده است.

مقتدایی گفت: البته یکی از موفقیت های شورای برنامه ریزی استان به دلیل هماهنگی آن با شورای تامین و دیگر شوراهای استان بوده است .

استاندار خوزستان با اشاره به بحث ریزگردها و یادآوری اتفاقات سال گذشته در بهمن ماه اظهار کرد: در این زمینه بسیار تدبیر شد و حتی زمانی که از پایتخت خواستار ورود به این موضوع شدند مدیریت استان موافقت نکرد زیرا خود توان انجام این کار را داشت و در نهایت شخص رئیس جمهوری ردیفی برای این موضوع اختصاص دادند.

مقتدایی خاطر نشان کرد:در مجموع عملکرد مدیریت استان خوزستان در برخی نقاط قوی و در برخی نقاط ضعیف بوده اما در مجموع موفق عمل کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار