همزمان با ایام‌الله دهه فجر و با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی 54 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در بخش کشاورزی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 10 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در اردبیل برگزار شد به همت سازمان جهادکشاورزی و با سرمایه‌گذاری 77 میلیارد تومان 54 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در بخش‌های مختلف توسعه آبیاری مدرن، دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی با اشتغالزایی 250 نفر افتتاح شد.

11 مورد از این پروژه‌ها که در حوزه دام و طیور است با حضور حسن رکنی معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی در مجموعه عظیم تولیدی طیور حاج نوری در اردبیل افتتاح شد که شامل فاز جدیدی از کارخانه حاج نوری است که فارم 5 آرتاجوجه اردبیل است که با ظرفیت یک میلیون و 740 هزار قطعه امکان تولید و صادرات کیفی‌تر به خارج از کشور را فراهم کرده است.

در مراسم افتتاح این پروژه‌ها در کارخانه آرتا جوجه معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی از حمایت همه‌جانبه وزارت جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان بخش‌های مختلف کشاورزی به ویژه دام و طیور با پرداخت تسهیلات و برخی حمایت‌های ویژه خبر داد.

حسنی رکنی افزود: ما امروز یک تراز تجاری مثبت و صادرات رو به رشدی را در بخش دام و طیور شاهد هستیم به طوری که در این بخش کارنامه ما در حوزه صادرات در سال جاری به بیش از 132 هزار تن رسیده است.

وی با بیان اینکه در تنظیم بازار داخلی سعی بر افزایش تولید و بهره‌برداری کیفی از این محصولات است، بیان کرد: ما در سطح کشور صنایع مختلفی را بیش از یک‌هزار مورد در بخش دام و طیور داریم که یکی از بهترین و مدرن‌ترین این صنایع صنایع ‌آرتاجوجه اردبیل است که در فازهای مختلف زمینه تولید و صادرات کیفی را فراهم کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار