رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار
رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار گفت:به دلیل رسوب‌گذاری ماسه در بستر اسکله و عدم لایروبی آن کشتی‌ها در این بندر پهلو نمی‌گیرند.
کد خبر: ۱۷۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 09 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حمیدرضا ناصری گفت: توسعه حمل و نقل می‌تواند زمینه‌ساز ترقی، تعالی و رونق اقتصادی باشد.

وی افزود: با توجه به تاثیر و اهمیت حمل و نقل در زندگی ما و قرار گرفتن بندر فریدونکنار به عنوان یکی از مبادی اصلی در زنجیره کریدور شمال – جنوب و به عنوان پل ارتباطی مهم برای کشورهای مشترک‌المنافع با سایر کشورهای جهان که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی منطقه ایجاد کند.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به موقعیت ویژه بندر فریدونکنار در ارتباط با کشورهای حاشیه خزر، جا دارد تا با زمینه‌سازی فعالیت برای رشد فعالیت‌های بندری حمل و نقلی از این موقعیت خدادای نهایت بهره را برده و در سایه تعامل دستگاه‌ها و با بهره‌گیری از بیشترین پتانسیل‌های دولتی و بخش خصوصی بستر مناسبی برای رشد و تعالی حمل و نقل دریایی و جاده‌ای فراهم کنند.

ناصری تصریح کرد: با افزایش فعالیت حمل و نقل ترانزیتی و با واردات کالا که می‌تواند علاوه بر جذب درآمد سرشار از سوی دولت با حضور بازرگانان، تاجران، رانندگان کامیون‌ها، ایجاد دفاتر حق‌العمل‌کاری و ترخیص کاری کالا ایجاد انبار و کسب درآمد انبارداری، میهمان‌پذیری و هتل‌داری، زمنیه اشتغال افراد جویای کار فراهم کند نهایت بهره را از این سرمایه ملی ببریم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل رسوب‌گذاری ماسه در بستر اسکله و عدم لایروبی آن کشتی‌ها در این بندر پهلو نمی‌گیرند که این امر به دور از اهداف فرامرزی استانداری، اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی منطقه است.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار تاکید کرد: با توجه به اهمیت اقتصادی حمل و نقل در توزیع ثروت و صنایع، گردش پول، تقسیم کار، رابطه شرایط سرزمین با قیمت و هزینه زندگی، بازرهای رقابت و غیره، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران به منظور اجرای وظیفه در تسهیل خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی، بازرگانان و واردکنندگان و توسعه تجارت فرامرزی، ساماندهی حمل و نقل در فریدونکنار و توسعه حمل و نقل به منظور تشویق حضور بیشتر بازرگانان و واردکنندگان در تیرماه امسال اقدام به راه‌اندازی این دفتر کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدرضا قباخلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
مدير محترم بندر فريدون كنار
باسلام واحترام
به استحضار ميرسانم اينجانب احمدرضا قباخلو مالك جرثقيل بوم خشك ١٥٠ تن وگراپ ٥ متر مكعبي هستم فعاليت بنده در زمينه لايروبي كنار اسكله تا عرض ٢٥ متر ميباشد لذا روزومه كاري بنده لايروبي كنار اسكله بيش از ٣٠٠٠٠٠ هزا ر متر مكعب لاي از بنادر شمالي وجنوبي ميباشد.ضمنا امادگي لازم جهت لايروبي اسكله بندر فريدون كنار را دارم قبلا از بذل وتوجه حضرتعالي كمال سپاس را دارم.
با تشكر فراوان قباخلو نماينده شركت آبتين مارين
شماره تماس ٠٩١٢٥٣٢٦٣٤٥
٠٩١٢٣٣٦٢٧٤٠
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار