بنابراین گزارش این مسابقه با داوری امیر عرب براقی و کمک‌های امیر محمد داوودزاده و امیر فلاح برگزار شد که در انتها فرشاد اسماعیل زاده در دقیقه 10 و عماد میرجوان در دقیقه 85 از تیم سپیدرود و جمال حق شناس در دقیقه 69 از تیم بعثت از داور کارت زرد گرفتند.
کد خبر: ۱۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 31 March 2015
مصاف دو تیم اول و سوم جدول رده بندی گروه نخست که به نوعی فینال زود رس این گروه بود در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش تابناک گیلان، در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی لیگ آزادگان تیم سپیدرود رشت در برابر بعثت کرمانشاه با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

بنابراین گزارش این مسابقه با داوری امیر عرب براقی و کمک‌های امیر محمد داوودزاده و امیر فلاح برگزار شد که در انتها فرشاد اسماعیل زاده در دقیقه 10 و عماد میرجوان در دقیقه 85 از تیم سپیدرود و جمال حق شناس در دقیقه 69 از تیم بعثت از داور کارت زرد گرفتند.

گل‌های این مسابقه را فرشاد اسماعیل زاده در دقیقه 34 برای سپیدرود و جمال حق شناس در دقیقه 80 برای بعثت به ثمر رساندند.

سپیدرود در این مسابقه بر خلاف بازی قبلی می‌توانست از وجود کاپیتان مصطفی حاجتی، که بازی با خیبر محروم بود، استفاده نماید و بعثت هم با آوردن محسن گروسی بر روی نیمکت، می خواست جانی تازه به تیمش ببخشد.

مسابقه در زیر بارش شدید باران و در زمینی لغزنده آغاز شد، بارش شدید سبب شد تا کیقیت بازی دو تیم به شدت افت نماید و بازیکنان بیشتر روی به توپ های بلند آوردند.

مهمترین اتفاق بازی تا دقیقه 30 شوتی بود که توسط جواد نصراله پور به تیرک افقی دروازه سپیدرود اصابت کرد، بعد از آن فشار حملات سپیدرود موجب شد تا تیم مهمان در زمین خود محبوس شود و در نهایت در دقیقه 34 گل برتری سرخ پوشان به ثمر رسید.

سپیدرود نیمه دوم را با یک تعویض اجباری به دلیل مصدومیت الماسخاله آغاز کرد، تعویض‌های گروسی موجب شد تا بعثت تا حدودی بتواند خود را در زمین پیدا کند پس از آنکه فرشاد اسماعیل‌زاده یک دروازه خالی را نتوانست به گل تبدیل کند، بعثت توانست روی یک ضربه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.

در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا سپیدرود صدرنشینی را از کف بدهد.
جایگاه ویژه ورزشگاه عضدی در نخستین بازی رسمی سال نود و چهار به مانند تمامی بازی های سپیدرود شاهد حضور افراد سرشناس و آشنای شهرباران بود.

عزیز عبداللهی رییس شورای سیاستگذاری باشگاه سپیدرود، دکتر غلامی مالک و محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه، استاد مسعود رهنما رییس سازمان ورزش و جوانان گیلان، استاد احمد صومی از بنیانگذاران باشگاه سپیدرود، دکتر تامینی نماینده مردم کلانشهر رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر ثابت قدم شهردار منتخب کلانشهر رشت، مهندس رضا رسولی عضو شورای شهر رشت، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان برخی از چهره های ویژه این مسابقه بودند.
این مسابقه علاوه بر استقبال هواداران و مسئولان مورد توجه اصحاب رسانه هم واقع شده بود و علاوه بر حضور پرشمار خبرنگاران ساکن گیلان، بسیاری از خبرنگاران پر آوازه گیلانی شاغل در پایتخت را هم به ورزشگاه پیرشاهرباران کشانده بود.

حضور چهار هزار هوادار در زیر بارش شدید باران از نکات ویژه این مسابقه بود، به یاد دارید که برای تیم ملی المپیک ایران در ورزشگاه آزادی تنها دویست تماشاگر خود را به استادیوم رساندند.
در بین دو نیمه از تیم جوانان سپیدرود به دلیل صعود به مرحله دوم لیگ جوانان کشور توسط مدیریت باشگاه تقدیر به عمل آمد.

سپیدرود رشت:
سید محمد حسینی، جبار دادفر، سید هادی موسوی، مازیار حبیبی، رضا الماسخاله (از دقیقه 46 میلاد پورمحسن)، عماد میرجوان، فرشاد اسماعیل زاده ( از دقیقه 62 مصطفی حاجتی)، میعاد یزدانی، محمد جعفری، میثم فردوسی، محمد همرنگ (از دقیقه 86 مبین رضاپور).
سرمربی: افشین ناظمی.

بعثت کرمانشاه:
علی خالصی، میلاد رستمی، شهریار مراد بیگی، جمال حق شناس، نادر احمدی ( از دقیقه 65 نادر تیموریان) ایوب سبحانی پور ( از دقیقه 80 امید فرخ پور)، پوریا جعفری، فرشاد باوند پور (از دقیقه 56 سجاد سیاه کمری)، جواد نصراله پور، امیر نصراله‌زاده، علی محمدی.
سرمربی: محسن گروسی
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار