دومین جشنواره ورزش های همگانی دانشجویان دختر و پسر مراکز علمی کاربردی استان قزوین به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان قزوین آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۷۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 07 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عباس اکبر پور با اشاره به اهمیت توجه به ورزش در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: ورزش از مواردی است که در دین مبین اسلام نیز به آن اشاره شده است و توجه ویژه ای به آن شده است و لازم است تا در زندگی افراد به خصوص مسلمانان مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: دانشمندان بر این باورند که بسیاری از بیماری هایی که امروز دامن گیر بشریت شده است از کم تحرکی است و لذا همین امر سبب شده است تا نیاز جدی  جامعه به ورزش بیشتر متوجه نسل جوان که آینده سازان کشور هستند باشد.

معاونت فرهنگی دانشگاه ورزش و جوانان گفت: علاقه مندی نسل جوان به ورزش سبب شده است تا مسئول با نگاه  جدی تری به ورزش دانشجویی توجه داشته باشند از این رو این جشنواره با هدف جذب نسل جوان به ورزش و ایجاد شور و هییجان ورزشی در دانشگاه های استان قزوین راه اندازی شده است.

اکبرپور اذعان کرد: این جشنواره در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دومیدانی، دارت و شطرنج به میزبانی دانشگاه ورزش و جوانان قزوین از 18 لغایت 23 بهمن ماه در قزوین برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار