معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اينكه احساس امنيت در جامعه از خود امنيت مهم تر است، گفت: اقتدار پليس در جامعه با رويكرد جامعه محوری افزايش می يابد.
کد خبر: ۱۷۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 07 February 2016
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سرهنگ ناصر كشاورز در كارگاه آموزشی ویژه معاونین و رابطین اجتماعی شهرستان های استان، بیان كرد: معاونان و رابطان اجتماعی در افزایش احساس امنیت در جامعه نقش بسزایی دارند چون با رویكردی جامعه محور اقدامات خود را در این راستا انجام می دهند.

وی آموزش همگانی را بهترین راه برای جلب اعتماد مردم دانست و افزود: آموزش توسط كارشناسان انتظامی و اجتماعی در مدارس، مساجد و دیگر مكان های عمومی می تواند در راستای كاهش جرائم و همچنین جلب اعتماد مردم بسیار مؤثر باشد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح كرد: اطلاع رسانی صحیح و به هنگام به مردم، مخاطبان را از گرفتار شدن در دام جرائم و آسیب های اجتماعی بازداشته و به دنبال آن اعتماد عمومی و مشارکت مردمی نیز شکل می گیرد.

سرهنگ كشاورز با اشاره به تهدیدات موجود در جامعه، بیان كرد: استفاده از ظرفیت‏‌های مردمی باید به صورت جدی در دستور كار قرار گیرد.

وی با بیان اینكه احساس امنیت در جامعه از خود امنیت بسیار مهمتر است، گفت: طبق نظر سنجی های انجام شده در اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه تهران، استان فارس بالاترین احساس امنیت در بین استان های كشور را كسب كرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار