حجت الاسلام راشد یزدی:
خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام راشد یزدی گفت: نقش رهبر معظم انقلاب در حقیقت بیمه کردن نظام در برابر توطئه‌ها و دشمنی مستکبران است.
کد خبر: ۱۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 31 March 2015
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی در مراسم یادبود شهدای 10 فروردین و سالروز یوم الله 12 فروردین 1357 که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، با بیان اینکه مردم و رهبری از جمله ارکان اصلی انقلاب هستند، اظهار داشت:  اگر کسی بخواهد در قلب‌های مردم نفوذ کند باید از جنس مردم و آشنا با دغدغه‌های آنان باشد.

راشد یزدی با اشاره به اهمیت همبستگی در نظام اسلامی، تجمعاتی نظیر 22 بهمن، 9 دی و حوادث تلخ و شیرین را لازمه پایداری و قوام بیش از پیش نظام و انقلاب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جایگاه و شخص مقام معظم رهبری مهمترین عنصر همبستگی نظام است، افزود: نقش رهبر انقلاب در حقیقت بیمه کردن نظام در برابر توطئه‌ها و دشمنی مستکبران است.

وی تصریح کرد: مردم باید با شناخت کامل و صحیح جایگاه رهبری را بیش از پیش جدی گرفته و با پیروی از آن خود را در مسیر سعادت و عزت قرار دهند.

حجت الاسلام راشد یزدی با اشاره به اهمیت مشخص شدن خط و مش انسان‌ها در مسائل سیاسی و دینی، خط و مش انسان‌ها را یکی از مهمترین و ضروری‌ترین عوامل رسیدن به سعادت و کمال دانست.

وی با اشاره به تحولات جامعه بشری، اینترنت و رایانه را از جمله نشانه‌های عصر سرعت دانست و در این مورد گفت: در عصر سرعت، اشتباهات به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

راشد یزدی با بیان اینکه در عصر امروز فرهنگ حداقل شناخت انسان برای پیشرفت است، اظهار داشت:  در عصر امروز کشوری دارای قدرت داخلی و بین المللی است که دارای رهبری فرهیخته،  علمی به روز و شعور در انتخاب رهبری عادل باشد.

وی ملت فلسطین را مردمی قوی دانست و تصریح کرد: اگر رهبری ملت فلسطین به دست شخصی عادل، قوی و مدبر باشد به طور یقین در جهت اهداف خود پیروز می‌شوند.

به گزارش تسنیم،وی با بیان اینکه خانواده شهدا در حقیقت صاحبان انقلاب و نظام هستند گفت: این انقلاب و نظام به واسطه خون شهدا،  وجود مقام معظم رهبری و پیروی ملت از ولایت به وجود آمده و به هیچ وجه از بین نمی‌رود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار