توسط فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان چرداول صورت گرفت
فرماندار چرداول تجلیل و سرکشی از خانواده های معظم شهدا را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: خانواده معظم شهدا نمونه بارز و روشن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی هستند.
کد خبر: ۱۷۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 03 February 2016
فرماندار چرداول تجلیل و سرکشی از خانواده های معظم شهدا را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: خانواده معظم شهدا نمونه بارز و روشن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی هستند.
به گزارش تابناک ایلام،پرویز کولانی روز چهارشنبه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در منازل سه شهید والامقام، از خانواده های معظم آنها دلجویی و تجلیل کردند.
کولانی در این آیین اظهار کرد: تکریم شهدا و خانواده های معظم آنان باید سرلوحه امور همه مسئولان و مردم قرار گیرد ضمن اینکه این حرکت زیبا به زمان خاصی محدود نشود.
وی با بیان اینکه مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر هجمه های دشمنان و عزت و اقتدار کنونی کشور مدیون خون شهدا است، افزود: شهدا با اهدای جان شیرین خود تعالی انقلاب اسلامی را در تمام عرصه ها بیمه کردند.
کولانی تاکید کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در تکریم و خدمت به خانواده های معظم شهدا، حضور در بین این عزیزان صبور و اسوه های ایستادگی و مقاومت قوت قلب برای همه مسئولان نظام است.
وی سرکشی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا را یک افتخار برای مسئولان دانست و گفت: تمام تلاش دولت برای رفع مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان و خانواده های شهدا است.
در این برنامه مسئولان شهرستان چرداول با حضور در منازل شهیدان امجد شمسی زاده، بهادر نبی نیا و نقدعلی ابراهیمی از ایثار، مقاومت و صبر خانواده های معظم این شهیدان تجلیل کردند.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله، 190 شهید، 540 جانباز و 19 آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار