مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: یک سوم مدارس استان نیاز به مقاوم‌سازی و یا تخریب و بازسازی دارند.
کد خبر: ۱۷۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 03 February 2016
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: یک سوم مدارس استان نیاز به مقاوم‌سازی و یا تخریب و بازسازی دارند. 

مرزبان نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در برنامه پنجم توسعه روند ایمن سازی مدارس انجام و این روند در برنامه ششم توسعه نیز ادامه خواهد یافت.

به گفته نظری از سال 85 تاکنون که بحث ایمن‌سازی مدارس در برنامه قرار گرفته، تاکنون حدود 130 میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص پیدا کرده است.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به سیستم‌های گرمایشی مدارس، گفت: در حال حاضر کلیه مدارس استان مجهز به سیستم‌های گرمایشی ایمن هستند.

 نظری افزود: از حدود 2.5 سال پیش که مقوله ایمن سازی سیتم گرمایشی مدارس مطرح شد، تاکنون 5300 کلاس درس با اعتبار 21 میلیارد تومان شامل مدارس بالای سه کلاسه روستایی و شهری به سیستم‌های حرارت مرکزی شوفاژ یا پکیج مجهز شده‌اند.

نظری با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده مدارس روستایی یک کلاسه با استفاده از بخاریهای تابشی تجهیز می‌شوند، گفت:  بر اساس هدف گذاری انجام شده تا پایان سال 95 کلیه مدارس استان به سیستم حرارت مرکزی تجهیز خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ بخاری غیراستانداردی در مدارس استان کرمانشاه وجود ندارد، گفت: سیستم‌های گرمایشی تمامی مدارس استان از نوع کاربراتوری یا استاندارد هستند و هیچ بخاری چکه‌ای در هیچ یک از مدارس استان وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار