دبیر هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای استان کرمانشاه گفت: همه باید عمل به مرّ قانون را نصب العین خود قرار بدهیم.
کد خبر: ۱۷۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 03 February 2016
دبیر هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای استان کرمانشاه گفت: همه باید عمل به مرّ قانون را نصب العین خود قرار بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عبدالله عزیزی روز چهارشنبه در جلسه توجیهی هیات های بازرسی شهرستان های جوانرود و ثلاث باباجانی در مجتمع فرهنگی، هنری جوانرود افزود: قانون رکن اصلی برگزاری انتخابات است و قانونگذار وظایف هیات های اجرایی و نظارت را کاملا مشخص کرده که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی به تشریح و تبیین اصول مبنایی و مأموریت هیأت های بازرسی انتخابات و همچنین سامانه هوشمند بازرسی انتخابات (سهبا) پرداخت و تاکید کرد: حضور حداکثری، رعایت قوانین و مقررات و حفظ آرای مردم به عنوان حق الناس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رعایت حق الناس از مهمترین مسائلی است که همواره باید مورد توجه مجریان انتخابات قرار گیرد.

وی یادآور شد: 31 قاضی اداره کل دادگستری استان کرمانشاه طی یک فرآیند خاصی نحوه برگزاری انتخابات را رصد می کنند.

فرماندار جوانرود نیز بر اهمیت و جایگاه ویژه انتخابات بعنوان نماد اقتدار ملی تاکید کرد.

آرش لهونی با تاکید بر بیطرفی اعضاء صندوق های اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: حضور حداکثری، رعایت بی طرفی و رعایت قانون و مقررات از مهمترین وظایف مجریان انتخابات است.

وی به رهمنود های مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره در همه انتخابات به حضور همه جانبه و حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرده و این حضور حداکثری را به عنوان حماسه سیاسی یاد می کنند.

رئیس هیات بازرسی شهرستان جوانرود هم گفت: همه ما وظیفه داریم با رعایت بی طرفی و اجرای عدالت، حفظ و حراست از آرای مردم زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کنیم. 

حجت الاسلام مختار کرمی افزود: 69 بازرس در شهرستان جوانرود بر برگزاری انتخابات نظارت دارند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار