رئیس خانه مطبوعات استان ایلام از برگزاری چهارمین دوره آموزشی از سیر تا پیاز روزنامه نگاری با موضوع روزنامه نگاری نوین در مرکز این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 03 February 2016
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام از برگزاری چهارمین دوره آموزشی از سیر تا پیاز روزنامه نگاری با موضوع روزنامه نگاری نوین در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالحمید کرمی افزود: این دوره با حضور احسان پوری از دفتر مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای 14 و 15 بهمن ماه جاری در جهاد دانشگاهی ایلام برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این کارگاه ها در مجموع به مدت 120 ساعت با هدف ارتقای سطح علمی روزنامه نگاران استان از آذر ماه امسال آغاز و تا پایان سال جاری ادامه دارد.
کرمی اظهار کرد: این دوره ها با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنک و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود.
وی یادآور شد: خانه مطبوعات استان ایلام با رایزنی های گسترده زمینه حضور اساتید برجسته روزنامه نگاری که سابقه همکاری طولانی با دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نشریات برجسته کشور را دارند، در ایلام فراهم کرده و این دوره ها با استقبال اهالی رسانه مواجه شده اند.
وی این دوره ها را شامل گرافیک و صفحه آرایی، روزنامه نگاری نوین، تیتر و خبرنویسی، مدیریت رسانه، مدیریت پورتال ها و وب سایت های اطلاع رسانی برشمرد.
ورئیس خانه مطبوعات استان ایلام از عموم خبرنگاران برای شرکت در این دوره دعوت کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار