کد خبر: ۱۷۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: کمیته امداد این استان توانست در زمینه جذب حامیان نیکوکار رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، علی سالارکیا افزود: به همت خیرین امروز شاهد آن هستیم که همه ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد زیر چتر حمایتی افراد خیر هستند.

وی ادامه داد: کفالت، اکرام ایتام و افراد بی سرپرست همواره مورد تاکید قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) بوده و اکنون 30 هزار حامی حمایت مادی و معنوی ایتام البرز را در طرح اکرام برعهده گرفته‌اند.

سالارکیا با اشاره به برخی از حمایت‌های متفرقه حامیان از ایتام گفت: علاوه بر واریز ماهیانه مساعدت حامیان نیکوکار به حساب ایتام تحت کفالت تعدادی از این خیرین در خصوص رفع مشکلات درمانی، تحصیلی ، اشتغال و مسکن این افراد تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: هر حامی حداقل به صورت ماهیانه 200 هزار ریال به حساب ایتام واریز می‌کند که با توجه به شکوفایی این طرح و افزایش سرانه پرداختی به ایتام با جلب رضایت خیرین بخشی از کمک‌ها را در حسابی جداگانه به نام یتیم و برای آینده او پس‌انداز می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز خاطرنشان کرد: این نهاد با ایجاد بستر مناسب شرایط لازم را برای حمایت افراد نیکوکار و خیر از ایتام نیازمند فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار