رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم از اجرای 180 برنامه شاخص دهه فجر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، هنری و ورزشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 31 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: تمامی برنامه‌های اجرایی گرامیداشت این دهه مبارک با محوریت بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، همدلی و همزبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی دنبال می‌شود.
 
رئیس ستاد دهه فجر قشم از اجرای 180 برنامه شاخص دهه فجر امسال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، هنری و ورزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: اجرای سرود ملی توسط یک‌هزار و 357 دانش‌آموز، برگزاری همایش‌ها و آئین‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری گفتمان‌های دینی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال است.
 
وی با بیان اینکه اقتدار و عظمت امروز ایران در عرصه‌های جهانی از برکات انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان است، اضافه کرد: آذین بندی معابر، خیابان‌ها و سردر ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و جشن شب‌های فجر با محوریت دانش‌آموزان بخش دیگری از برنامه‌های امسال ستاد دهه فجر در شهرستان قشم است.
 
غلامی بر لزوم حضور حداکثری و کم‌نظیر مردم در انتخابات و برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و یادآور شد: برگزاری باشکوه دهه فجر و انتخاباتی پرشور پیام‌آور همراهی و همدلی مردم با نظام جمهوری اسلامی برای دنیا خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار