کد خبر: ۱۷۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 31 January 2016
یکی از عوامل تیراندازی در شهر امام از توابع شهرستان دزفول شنبه شب در درگیری با نیروی انتظامی کشته شد.

این جوان با حدود 20 سال سن که در مجلس عروسی در شهر امام اقدام به تیراندازی با سلاح جنگی کرده بود شنبه شب در تعقیب نیروی انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دزفول روز یکشنبه به ایرنا گفت:فرد مذکور به همراه همدستش سوار بر یکدستگاه موتورسیکلت شنبه شب در شهر امام با اسلحه جنگی کلانشینکف اقدام به تیراندازی کرده و به فرمان پلیس برای توقف توجه نکرد.

سرهنگ علی الهامی افزود:عامل تیراندازی و ناامنی در شهر امام در عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است .

گفته می شود فرد مذکور در بیمارستان دزفول جان باخته است.

فرمانده انتظامی دزفول گفت:دیگر راکب موتورسیکلت در تعقیب پلیس اسلحه کلانشینکف را درون کانال آب پرتاب کرده و متواری شده که تحت تعقیب نیروی انتظامی می باشد.

وی اظهار کرد:نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت جامعه با عوامل ناامنی و افرادی که اقدام به تیراندازی در مجالس عروسی و عزاداری کنند با قاطعیت برخورد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز با تایید مرگ یکی از عوامل تیراندازی در شهر امام در درگیری با نیروی انتظامی گفت:دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد کرده و کوتاه نخواهد آمد.

احمد قهرمانی افزود:این حادثه از سوی دستگاه قضایی در دست پیگیری است و تاکنون چند نفر در این رابطه دستگیر شده اند.

رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و عزا در برخی مناطق روستایی خوزستان در سالهای اخیر چندین کشته و مصدوم بر جای گذاشته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار