مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: بصیرت افزایی و حفظ ارزش های والای انقلاب از اهداف این اداره کل در برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۷۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 30 January 2016
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: بصیرت افزایی و حفظ ارزش های والای انقلاب از اهداف این اداره کل در برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نباید به لبخند دشمنان خوشحال شویم، اظهار داشت: در طول تمام تاریخ نشان داده شده است که لبخند دشمن بی دلیل نیست و اگر با ستیز نتوانسته است نتیجه بگیرد با لبخند بدنبال نتیجه است. 

وی افزود: مطابق خطبه فدکیه؛ تفرقه افکنی، تضعیف باورهای دینی، شبه افکنی، انحراف و ولایت ستیزی، از چشم انداختن غیرتمندان دینی، فرصت طلبی و خودی جلوه دادن خود از راه های نفوذ دشمن است که اگر آنها را بشناسیم می توانیم پادزهر آن را تهیه و مانع از نفوذ دشمن شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به برگزاری مراسمات ویژه دهه فجر اشاره داشت و گفت: آذین‌بندی بقاع متبرکه به همراه فضاسازی تبلیغاتی، برگزاری همایش یاوران وقف و انس با قرآن، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، از برنامه‌های اداره کل اوقاف استان در دهه فجراست.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و ایستگاه‌های صلواتی در بقاع شاخص و نیز افتتاح دو مسجد در روستاهای دره‌وزم شهرستان سنقروکلیایی و روستای چمه میانراهان از دیگر برنامه های این ایام است.

حسینی اراکی کل اعتبار اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در سال 93 را 16 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان اعتبار به 460 مسجد مساعدت کردیم و 198 مسجد را از پایه احداث و یا تکمیل کرده ایم که بخش اعظمی از آنها افتتاح شده است.

وی به  احداث بزرگترین مجتمع تجاری و خدماتی غرب کشور در میدان جوانشیر کرمانشاه نیز اشاره داشت و افزود: با سعی و تلاش‌ موانع مربوط به ساخت این مجتمع برطرف شد و هم اکنون طرح در آستانه صدور مجوز قرار دارد که پیش بینی می کنیم ظرف 40 ماه آینده به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار