کد خبر: ۱۷۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۹ 30 January 2016

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز گفت: در ۱۵ بهمن‌ماه مسابقه پرورش اندام، بادی‌کلاسیک و فیزیک در ۲ رده سنی بزرگسالان و جوانان در سطح استان برای مسابقات انتخابی کشوری برگزار می‌شود.

محمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد برنامه‌های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز، اظهار داشت: در 15 بهمن‌ماه مسابقه پرورش اندام، بادی‌کلاسیک و فیزیک در 2‌رده سنی بزرگسالان و جوانان در سطح استان برای مسابقات انتخابی کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مهرماه سال جاری در استان البرز میزبان مسابقات قوی‌ترین مردان کشور بودیم، افزود: مسابقه پرس سینه در رشته پاورلیفتینگ و مسابقات لیفت نیز به زودی در استان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با اشاره به برگزاری کلاس مربی‌گری بانوان، گفت: این کلاس‌ها در بخش آقایان از 17 بهمن‌ماه آغاز می‌شود که ثبت نام مجموع این مربیان 57 نفر بوده که بر اساس نتایج، فدراسیون مشخص می‌کند چه تعداد از این افراد پذیرفته شده‌اند.

وی در مورد ظرفیت رشته بدن سازی و پرورش اندام البرز در سطح کشور، تصریح کرد: البرز در دوره گذشته که در تابستان سال جاری برگزار شد، رتبه نائب قهرمانی کشور را به صورت تیمی کسب کرد و همچنین در انفرادی نیز رتبه‌های اول، دوم، سوم و پنجم نیز کسب کرده است.

بیگدلی با اشاره به تعداد ورزشکاران رسمی ثبت شده این رشته در استان البرز، یادآور شد: حدود 700 باشگاه در سطح استان وجود دارد که در مجموع بیش از 10هزار ورزشکار در رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان وجود دارد و ورزشکارانی که در سطح قهرمانی در استان فعالیت می‌کنند حدود 500 نفر هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه مشکلی در هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان وجود ندارد و مسابقات در زمان مقرر برگزار و مقام‌های قهرمانی زیادی نیز کسب می‌شود که تجلیل از آنان نیز توسط هیئت صورت می‌گیرد، همچنین برگزاری سمینار و کلاس‌های مربی‌گیری در طول سال نیز به طور مرتب برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار