فرماندار پاوه با انتقاد از برخی مسئولان که با اعزام نماینده به جلسات شورای آموزش و پرورش بی توجهی خود را از اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش نشان می دهند گفت: این موضوع نشان دهنده بی توجهی به کل جامعه است.
کد خبر: ۱۷۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 28 January 2016
فرماندار پاوه با انتقاد از برخی مسئولان که با اعزام نماینده به جلسات شورای آموزش و پرورش بی توجهی خود را از اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش نشان می دهند گفت: این موضوع نشان دهنده بی توجهی به کل جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد به ضرورت توجه به مصوبات این شورا و نقش آن در شکوفایی همه جانبه جامعه پرداخت و افزود: همه در مقابل آموزش و پرورش مسئول هستیم.

فرماندار پاوه با بیان اینکه آموزش و پرورش از ارکان اساسی و زیربنایی جامعه است گفت: شورای آموزش پرورش هم باید در همه ابعاد مورد توجه ویژه دستگاه های اجرایی باشد.

ایده پور آموزش و پرورش را نیروی محرکه و موتور جامعه و کارخانه انسان سازی دانست و افزود: اهمیت این دستگاه برهیچ کس پوشیده نیست لذا باید مورد توجه ویژه همه جامعه به ویژه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

فرماندار پاوه در ادامه با تبریک ایام دهه مبارک فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ایام یادآور ایثار و فداکاری کسانی است که بهترین سرمایه زندگیشان یعنی جانشان را برای شکست رژیم طاغوت در طبق اخلاص قرار دادند.

ایده پور محور اصلی برنامه های امسال شهرستان را در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای ایجاد نشاط و شادی در بین مردم با استفاده از آواها و نواهای محلی عنوان کرد.

فرماندار پاوه با اشاره به سفر اروپایی رئیس جمهوری گفت: امروز شاهد تعظیم اروپا و قدرتهای جهانی به عزت واقتدار ایران اسلامی هستیم که این مهم به برکت خون شهیدان، مقاومت و ایستادگی ملت ایران، تدبیر تیم دیپلماسی و هدایت و درایت و حکمت رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سکاندار اصلی نظام است.

وی با اشاره به نقش آفرینی مقتدرانه کشورمان در عرصه های جهانی اظهار امیدواری کرد سال آینده شاهد شکوفایی اقتصادی کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

ایده پور با اشاره به دو انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مشارکت حداکثری آحاد مردم در این دو آزمون بزرگ، تکمیل کننده اقتدار کشورمان در عرصه های داخلی و بین المللی خواهد بود.

رئیس دفتر امام جمعه پاوه نیز رمز موفقیت در رفع مشکلات جامعه را توجه و تقویت امور فرهنگی دانست و گفت: تقویت این بخش مهم ضمن رفع مشکلات موجب رشد و شکوفایی و ثبات و پایداری جامعه خواهد شد.

مصلح قادری هم افزایی و کمک گرفتن از بخش خصوصی بویژه خیرین را مهم دانست و گفت: خیرین زیادی در شهرستان پاوه هستند که همواره دغدغه امور فرهنگی را بیش از بعضی از مدیران دارند و در این زمینه پیشقدم بوده و هستند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار