فرماندار اسلام آباد غرب معتقد است که ظرفیت های فراوان این شهرستان برای گردشگری و جذب مسافرین به دلیل ضعف تبلیغات بخوبی مطرح نشده است و لازم است این ظرفیت ها را معرفی کرد.
کد خبر: ۱۷۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 27 January 2016
فرماندار اسلام آباد غرب معتقد است که ظرفیت های فراوان این شهرستان برای گردشگری و جذب مسافرین به دلیل ضعف تبلیغات بخوبی مطرح نشده است و لازم است این ظرفیت ها را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین کریمی روز چهارشنبه در نشست ویژه خدمات سفر که در سرسرای مرصاد برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ بومی منطقه و مهمان نوازی مردم اسلام آباد بستر مناسبی برای جذب مسافرین است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمت مطلوب به میهمانان نوروزی کمیته های متعددی مانند حمل و نقل، امداد و نجات، امور شهرداریها و دهیاریها، اسکان و رفاه، انتظامی - امنیتی و ترافیک شهری،نظارت و تنظیم بازار و.. همراه با تبیین شرح وظایف تشکیل شده است.

کریمی گفت: فرهنگ بومی منطقه و مهمان نوازی مردم این دیار بستر مناسبی برای جذب مسافرین است که هرچه بتوانیم آن را بیشتر تبلیغ کنیم، قطعا در نیل به هدف خود موفق تر خواهیم بود.

فرماندار اسلام آباد غرب بیان داشت: آن وقتی در برنامه های خود موفق خواهیم بود که میهمانان وارد شده به شهرستان سری به سطح شهر بزنند و بازار ما با وجود مسافرین نوروزی رونق و شور و حال داشته باشد.

وی گفت همه مسئولین باید برای استقبال از میهمانان نوروزی برنامه داشته باشند و در این برنامه ها باید تنوع و نو آوری نمود داشته باشد و تا جایی که ممکن است، فرهنگ بومی و محلی شهرستان اسلام آباد غرب به میهمانان نوروزی نیز عرضه شود.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه، بیان داشت: مسئولین کمیته ها هر یک باید بنحوی امور محوله را به سرانجام برسانند بطوری که از ورودی تا خروجی شهر اسلام آباد غرب، شاهد فضای نو و نوروزی باشیم و مسافرین از حضورشان در این شهرستان راضی باشند.

کریمی در پایان، تصریح کرد: از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در ایام نوروز انتظار بیشتری داریم و باید تا قبل از عید نوروز این اداره بتواند موزه مردم شناسی با مستندات پیشینه اسلام آبادغرب را راه اندازی و در معرض دید علاقمندان قرار دهد و هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استقبال از میهمانان نوروزی برنامه های متنوع فرهنگی شامل اجرای تئاتر خیابانی، موسیقی و... را آماده کنند.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار