استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:یکی از راه‌ها ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری است که کار را برای سرمایه‌گذار برای رفع مشکلات زیرساختی و گرفتن مجوزهای لازم آسان می‌کند.
کد خبر: ۱۷۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲ 26 January 2016
سید موسی خادمی در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور خمیس سرمایه‌گذار مصری ساخت پالایشگاه خصوصی نفت در گچساران و با حضور مسئولان مرتبط با سرمایه‌گذاری برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری که وارد استان می‌شود باید از همه لحاظ برای راحتی کار آن‌ها تلاش کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از راه‌های اصلی برای تسهیل در امور مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان چه حضور سرمایه‌گذار داخلی و چه خارجی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب و برق و گاز و تلفن و سایر خدمات زیرساختی است.
این مئول افزود: یکی از راه‌ها ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری است که کار را برای سرمایه‌گذار برای رفع مشکلات زیرساختی و گرفتن مجوزهای لازم آسان می‌کند.
رئیس ستاد سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این طرح که به دو روش فیزیکی و سایتی قابل اجراست از این پس سرمایه‌گذاران به جای چرخیدن در مرکز شهر و سرگردانی در ادارات در یک مکان و یا یک سایت مشخص مجوزهای خود را پی‌گیری می‌کنند.
خادمی با بیان اینکه هنوز موضوع خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران به وسیله سایت جا نیفتاده، تصریح کرد: اما می‌توان به صورت فیزیکی در یکی از دستگاه‌ها مانند اتاق بازرگانی و یا صنعت و معدن مکانی خاص راه‌اندازی کرد که از هر دستگاه نماینده‌ای برای همکاری با سرمایه‌گذاران حضور داشته باشند و به صورت متمرکز و با عنوان پنجره واحد سرمایه‌گذاری به آن‌ها خدمات ارائه دهند.
این مسئول هدف از این کار را ندویدن سرمایه‌گذار در شهرها برای رفع مشکلات ذکر کرد و گفت: بسیاری از مشکلاتی که در راه سرمایه‌گذاری و توسعه استان‌ها ایجاد می‌شود مربوط به کارهای دست و پاگیری است که مانع حضور و ورود سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار