مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از اجرای مجدد طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی تاکسی های فرسوده با اعطای وام 200 میلیون ریالی از دوازدهم بهمن، خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 25 January 2016
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از اجرای مجدد طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی تاکسی های فرسوده با اعطای وام 200 میلیون ریالی از دوازدهم بهمن، خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی، سجاد سلیمانی روز دوشنبه با بیان اینکه اکنون یکهزار و 500 دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه وجود دارد، افزود: اکثر این تاکسی ها از نوع پیکان هستند که باید خودروهای نو جایگزین آنها شوند.

وی افزود: برای هر دستگاه خودرو 200 میلیون ریال وام بانرخ سود 16 درصد تعلق می گیرد که بازپرداخت آن در اقساط 48 ماهه (حداکثر ظرف مدت 4 سال) صورت می گیرد.

به گفته این مسوول، شرایط ضمانتی آن نیز آسان است بطوری که برای این تسهیلات فقط یک ضامن و همچنین سفته لازم است.

وی گفت: علاوه بر این تسهیلات، حمایت دولت و کمک یارانه ای در قالب ارزش گذاری 50 میلیون ریال به ازای هر تاکسی فرسوده اسقاطی از محل تخفیف های گمرکی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، تصریح کرد: ارزش لاشه خودروی اسقاطی نیز در زمره آورده تاکسیران متقاضی محسوب خواهد شد.

سلیمانی اظهار کرد: این طرح با هدف کاهش آلاینده ها به ویژه در سطح کلان شهرها، رضایت مندی صاحبان تاکسی و رفاه عمومی همچنین صرفه جویی در سوخت مایع انجام خواهد شد،
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه سمند و پژو جایگزین تاکسی های فرسوده خواهند شد، زمان شروع طرح و آغاز ثبت نام جایگزینی تاکسی های فرسوده را از 12 بهمن همزمان با آغاز دهه فجر اعلام کرد.

وی یادآورشد: تحویل خودروها از اسفند آغاز می شود و تا پایان شهریورماه به مرور تاکسی های فرسوده از ناوگان خارج و خودروهای نو جایگزین خواهند شد.

سلیمانی گفت: ثبت نام تاکسیرانان در سامانه نوسازی ناوگان فرسوده ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور به آدرس www.nosazin.org از تاریخ 12 بهمن و با تشکیل پرونده اولیه برای دریافت تسهیلات در یکی از بانک های ملت، تجارت و پارسیان (در صورت تایید سازمان تاکسیرانی) صورت می پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار