فرماندار آبدانان گفت : تدابیر لازم برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات در آبدانان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۶۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 25 January 2016
فرماندار آبدانان گفت : تدابیر لازم برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات در آبدانان اندیشیده شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛ "مجید عسکری" فرماندار آبدانان در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ،کسب مقام اول استان توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان را تبریک گفت و با مهم ارزیابی کردن نقش آموزش و پرورش در مسایل زیربنایی کشور گفت: بدون شک آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب می شود.
وی افزود: کمک به آموزش و پرورش کمک به آینده مملکت است و در غیر اینصورت خیانت به نسلهای بعدی می باشد.

عسکری اجرای برجام را موفقیتی بزرگ برای ملت ایران خواند و افزود: رفع تحریم های ظالمانه و ناعادلانه جهانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و انتخاب یک دیپلماسی منطقی و کارآمد از سوی ریاست محترم جمهور و تیم مذاکره کننده به دست آمد.

فرماندارآبدانان در خصوص انتخابات هفتم اسفندماه گفت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان آبدانان اندیشیده شده است.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان آبدانان افزود: مردم با حضور در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات اصلح ترین افراد را انتخاب و راهی خانه ملت می کنند.

وی، حضور حداکثری و بانشاط مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات7اسفند را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید حضور حماسی در اولویت کار باشد و اطمینان دارم که بار دیگر شاهد حضور چشمگیر و دشمن‌شکن مردم در این دو حماسه پیش رو خواهیم بود.

عسگری در ادامه دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف ذکر کرد و از مسئولان ادارات و مردم خواست با حضور پررنگ در این جشن‌ها، زمینه تبیین دستاوردهای مختلف نظام فراهم شود./ف
منبع:آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار