کد خبر: ۱۶۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 25 January 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل گمرک استان یزد در جريان بازديد از يك واحد صنعتي، از تلاش گمرك استان براي رفع موانع و تسهيل صادرات خبر داد.


 "حسن یاسری" در جريان بازديد از مجتمع تولیدی صنایع لاستیک برد و در دیدار با مدیر عامل این مجموعه، هدف از بازدید واحدهای تولید را کمک به تولیدکنندگان، رفع موانع و تسهیل صادرات عنوان کرد.

وی با بیان این که گمرک یزد به سمت برداشتن موانع صادرات حرکت کرده است، افزود: در این راستا فعالیت های گمرک یزد الکترونیکی شده و زمان ترخیص کالاها کاهش یافته است.

یاسری با اشاره به این که نگاه گمرک یزد، توسعه ای و کمک به بخش تولید است، خاطرنشان كرد: گمرک یزد آمادگی دارد در چارچوب قوانین و مقرارت تسهیلات لازم را به تولیدکنندگان ارائه کند.

"اسكندر ستوده" مدیر عامل صنایع لاستیک يزد نیز در این دیدار با بیان این که لاستیک یکی از کالاهای استراتژیک کشور است، افزود: کمک گمرک و مجموعه استان باعث می‌شود این مجموعه اشتغال موجود را حفظ و آن را توسعه دهد که در نهایت ارزش افزوده بیشتری برای استان ایجاد می‌شود.

گفتنی است؛ یک هزار و 350 نفر به صورت مستقیم در مجموعه صنایع لاستیک یزد مشغول به کار هستند و این مجموعه تولید روزانه 13 هزار حلقه لاستیک را در برنامه دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار