خواننده‎ای که اینروزها با انتشار تصاویر خود در شبکه ماهواره‎ای من‎وتو در صدر اخبار حوزه موسیقی کشور قرار گرفت، هرچند وی نخستین خواننده ای نیست که دراین شبکه حضور یافته است.
کد خبر: ۱۶۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 24 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، سالار عقیلی خواننده سنتی و پرطرفدار کشور که در این سالها آثار متعدد او ورد زبان بسیاری در کشور شده بود در روزهای اخیر با انتشار مصاحبه اش با شبکه ماهواره‎ای من‎وتو و عکسهای وی با مجریان این شبکه به نظر می‎رسد با دردسر جدید یا حداقل تغییراتی در حوزه پخش آثار خود مواجه باشد.


سالار عقیلی؛ از حضور در شبکه مازندران تا من وتو+ اتفاق جالب



او وقتی در ماه‎های گذشته برای اجرای کنسرت در ساری به مازندران سفر کرده بود با دعوت یک برنامه سنتی موسیقایی به شبکه استانی نیز رفت و آنجا حرف‎هایی زد که به نظر میرسد خیلی با تصور اولیه بیننده و عوامل سازگار نبود.

مجری که خیلی روی دعوت و حضور این خواننده به برنامه مانور داده بود از وی در مورد برنامه سفر به مازندران و اجرای کنسرت در ساری توضیح خواست که عقیلی گفت: اصلا دلیل حضور من در فقط مازندران همین کنسرت بوده است! و اینجا بود که مجری گفت پس برنامه ما هیچی؟

وی در این برنامه زنده تلویزیونی به اجرای زنده برخی قطعات موسیقی سنتی و معرفی زندگینامه کاری و شخصی خود پرداخت و به آنجا رسید که "استعداد خواندن در خانواده ما یک مساله موروثی است" و گواه این مساله را صدای مناسب عمهاش عنوان کرد، در اینجا بود که مجری برنامه سعی کرد به نوعی کنترل موضوعات را به دست بگیرد اما عقیلی از خاطره اخیرش در این مورد گفت که از عمهاش خواسته است برای برادرزاده یک آواز بخواند و اینکه او از این صدا به وجد آمده بود و به این یقین رسید که صدا درخانواده آنان یک استعداد موروثی است!


سالار عقیلی؛ از حضور در شبکه مازندران تا من وتو+ اتفاق جالب


سالار عقیلی در مورد کیفیت هنری صدای عمه خانم خود نیز تعریف و تمجید قابل توجهی کرد که چگونه محو صدای وی شده بود.



سالار عقیلی؛ از حضور در شبکه مازندران تا من وتو+ اتفاق جالب


البته قصد انکار یا تائید این استعداد را در خانواده محترم این هنرمند نداریم اما بیان این توضیحات در برنامه زنده تلوزیونی نشان از تفاوت معنادار دیدگاه وی با هنجارهای رسانه‎ای کشور به ویژه رسانه ملی دارد...

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار