کد خبر: ۱۶۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن عزیزی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد اظهار داشت: شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان البرز از 11 بهمن‌ماه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات جوانان زیر 21 و 23 سال کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه این دوره از مسابقات با هدف شناسایی نخبگان مهارتی برگزار می‌شود افزود: اردوی مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی امسال در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از 11 لغایت 14 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با شرکت 924 شرکت‌کننده و کارشناس و مربی با میزبانی استان البرز از 11 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

وی توسعه فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، تشویق جوانان برای رقابت سالم و فراهم آوردن زمینه اشتغال را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و افزود: با برگزاری این مسابقات فضای رقابتی برای جوانان ایجاد شده و می‌تواند گامی مهم در جهت بهبود کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باشد.

عزیزی در ادامه سخنان خود بر ارتقای استانداردهای مهارتی تأکید کرد و گفت: باید با ارائه آموزش‌های نوین به افراد زمینه ارتقای استانداردهای مهارتی و به روز بودن این آموزش‌ها را در پیش بگیریم.

وی تأکید کرد: با برگزاری اردوی جهانی مسابقات ملی مهارت، نخبگان شناسایی شده و این افراد برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 میلادی در ابوظبی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار