معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار ایلام گفت: وب سایت معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان به منظور عرضه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید هر چه سریع تر تکمیل شده و در دسترس متقاضیان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۶۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 24 January 2016
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار ایلام گفت: وب سایت معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان به منظور عرضه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید هر چه سریع تر تکمیل شده و در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل ورفع موانع سرمایه گذاری استان ایلام افزود: این وب سایت هم اکنون تا حدود 90 درصد تکمیل شده است و دستگاه های اجرایی باید در سریعترین زمان نسبت به تکمیل مابقی اطلاعات مورد نیاز وب سایت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: در شرایطی که استان به محل تردد سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده، این وب سایت بهترین مرجع برای کسب اطلاعات مورد نیاز متقاضیان است و نباید دست ما برای عرضه اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران خالی باشد.
وی بیان کرد: غنای اطلاعات بارگذاری شده در این وب سایت مناسب است اما اطلاعات عمومی دستگاه های تخصصی از جمله بیمه ها، بانک ها، امور مالیاتی، محیط زیست و دیگر دستگاه ها در خصوص فضای عمومی استان در زمینه فرآیند اخذ مجوزها، مشوق ها، معافیت های مالیاتی، فرآیند پرداخت تسهیلات بانکی و دیگر اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران نیز باید درج شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار ایلام گفت: این اطلاعات باید به صورت ساده، مفید و مختصر توسط دستگاه های ذیربط آماده سازی شده و برای بارگذاری در اختیار مسوول سایت قرار گیرد.
عسگری افزود: اطلاعات این وب سایت باید به عربی و انگلیسی نیز برگردان شود که فرآیندی زمان بر است ضمن اینکه تا اطلاعات آن به صورت کامل تکمیل نشود امکان برگردان و ترجمه آن وجود ندارد.
وی اظهار کرد: این وب سایت بسیار قوی و اصولی طراحی شده است و از تمامی مدیران استان درخواست می شود با انرژی و زمان بیشتری با این وب سایت در ارتباط باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی صادر کننده مجوزها لیست طرح های خود را بررسی کرده و مجوزهایی که زمان اجرایی شدن آنها طولانی شده است را برای لغو به این ستاد بیاورند.
عسگری افزود: یکسری طرح ها به صورت طبیعی زمان بر است اما متقاضیان برخی مجوزها نیز عملا دنبال اجرای طرح نیستند که باید مجوز آنها لغو و به متقاضیان دیگر واگذار شود.
وی اظهار کرد: همچنین باید تناقض و اختلاف در ضوابط و مقررات دستگاه های اجرایی مختلف شناسایی و برای تصمیم گیری و تعیین تکلیف به این ستاد اعلام شود.
استان ایلام با 585 هزار نفر جمعیت و برخورداری از 11 درصد منابع گازی و شش درصد منابع نفتی کشور ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه گذاران دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار